Anonym bruker Skrevet 14. august 2018 #1 Skrevet 14. august 2018 Jeg har aldri vært god på kosthold. Har alltid vært bortskjemt med en BMI på rundt 18-19 selv om jeg nok har hatt et kosthold og aktivitetsnivå på amerikanske tilstander. I fjor fikk jeg satt inn hormonspiral og begynte med Sarotex (mot smerter og depresjon) og kiloene har kommet rasende på og jeg har gått fra å veie 50 kg til å veie 67. Og jeg kler overhodet ikke de kiloene! Jeg er blitt så pløsete og rund i ansiktet. Har ingen markerte trekk igjen. Magen er blitt så stor at jeg ser ut til å nær termin. Det er umulig å finne klær som ser bra ut på kroppen min og jeg får lyst til å gråte hver gang jeg ser meg i speilet. Når folk tar bilder gjemmer jeg meg, for jeg har virkelig blitt så stygg! Hvordan ta tak i dette? Skjønner jo at jeg ikke må innta flere kalorier enn jeg bruker. Men jeg sliter sånn med depresjon og smerter enda at jeg ikke klarer å være aktiv. Synes det er vanskelig å vite hva jeg burde spise, og hva jeg burde holde meg unna. Har byttet ut brød mot knekkebrød, og spiser mindre middagsporsjoner. Spiser meg ikke mett, men likevel går jeg ikke ned noe, så jeg gjør det jo tydeligvis feil. Anonymkode: bde1a...f80
Anonym bruker Skrevet 14. august 2018 #2 Skrevet 14. august 2018 Det er lurt å registerere alt du spiser på inn en kalorikalkulator en stund, du kan få deg endel overaskelser da. Det fikk jeg. Selv om du ikke spiser deg mett, så kan du spise for mange kalorier Anonymkode: 57c16...ab2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå