Gå til innhold

Kattemat hos dyreklinikk el felleskjøpet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det omtrent samme priser på kattemat kjøpt på dyreklinikker enn på dyrebutikker eller f eks felleskjøpet, tenker da på bra merker som Royal Canin ol. Koster jo endel så greit å vite om man burde kjøpe på klinikk eller butikk ang pris. 

Anonymkode: a83f6...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Porsjonsposene med våtfor til Royal Canin, ligger på ganske lik pris hos dyrlegen jeg kjøpte fra og felleskjøpet. Tørrfor kjøpte jeg kun hos dyrlege, måtte ha spesialfor

Anonymkode: daa95...c39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er i mange år kjøpt billigmat på butikken. Har ikke det største budsjettet, så katten fikk billig mat. Men pelsen avr utrolig stygg og flokete. Tenkte ikke så mye over at det hadde en sammenheng. Men i våres kjøpte jeg en 10kg pose med vetrinærfor for fin pels og for en forskjell. I tillegg spiser smhsn mindre av det nye foret siden det er mye mer næring i hver bt, så det blir ikke så mye forskjell i pris heller. Er drøy den posen

Anonymkode: ec16a...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er royal canin vi har tror jeg. Vi bestilte på nettet og den store posen ble levert på døra. Hvis man bestiller autofornyer får man 10%. På plantasjen får man samme pose og hver 10. gratis

Anonymkode: ec16a...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper på Plantasjen, får hver 8 sekk gratis tror jeg det er. Samme merke som hos verinær.

Anonymkode: 230eb...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

mat i butikken er like bra, katten min ble 13,5 år. hysteri

Anonymkode: b822e...ff1

Nei, den er ikke like bra på noen som helst måte. ikke bare er den full av salt, men den er og veldig udrøy i forhold til skikkelig for

Anonymkode: daa95...c39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...