Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #1 Skrevet 13. august 2018 Er det vanlig å gi gave til jordmor? Jeg hadde keisersnitt for 11 dager siden. Hadde en fantastisk opplevelse og mye takker være jordmoren vår. Lyst til å takk henne med å sende et bildet av junioer og et gavekort på kino for to. Men er det lov? Anonymkode: 3a763...e89
Anonym bruker Skrevet 14. august 2018 #2 Skrevet 14. august 2018 Takkekort med bilde er det en del som sender. Noen gir også blomster, sjokolade eller lignende. Personlig gave som gavekort på kino, tror jeg ikke er helt innafor. Anonymkode: f0996...0cb
Anonym bruker Skrevet 14. august 2018 #3 Skrevet 14. august 2018 Som helsepersonell er det litt problematisk med personlige gaver, selv om jeg vil tro kinobillett er innafor.. Men hun må antakelig konferere med sjefen sin. Sjokolade etc er mye bedre Anonymkode: 8ee9c...f66
Anonym bruker Skrevet 14. august 2018 #4 Skrevet 14. august 2018 Ville heller gitt en kurv meg god kaffe og te, samt et takkekort. Anonymkode: c01f3...5ec
Anonym bruker Skrevet 14. august 2018 #5 Skrevet 14. august 2018 Gi heller en hilsen til avdelingen, og skriv «en spesiell takk til Lene som tok i mot barnet vårt», på kortet. Kan være en kurv med noe, sjokolade, kaffe, te, ting de kan ha på pauserommet, eller et gavekort på et take out sted som de kan bestille fra når de har kveldsvakt. Har tenkt tanken selv, men har slått meg til ro med at de gjør jobben sin på lik linje som alle andre, men for oss er det en veldig stor begivenhet i livet vårt. Anonymkode: bfe6c...e88
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 14. august 2018 #6 Skrevet 14. august 2018 Jeg vil også si som hun over her, at en konfekteske eller lignende, til avdelingen er mer passende. Et takkekort er sikkert hyggelig det, men tenk deg hvor mange sånne hun får i løpet av sin karriere 😄 Det er jo jobben hennes, å ta imot barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå