Gå til innhold

Er det vanlig å gi gave til


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å gi gave til jordmor? 

Jeg hadde keisersnitt for 11 dager siden. Hadde en fantastisk opplevelse og mye takker være jordmoren vår. Lyst til å takk henne med å sende et bildet av junioer og et gavekort på kino for to. Men er det lov? 

Anonymkode: 3a763...e89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takkekort med bilde er det en del som sender. Noen gir også blomster, sjokolade eller lignende. Personlig gave som gavekort på kino, tror jeg ikke er helt innafor.

Anonymkode: f0996...0cb

Skrevet

Som helsepersonell er det litt problematisk med personlige gaver, selv om jeg vil tro kinobillett er innafor.. Men hun må antakelig konferere med sjefen sin.

Sjokolade etc er mye bedre :)

Anonymkode: 8ee9c...f66

Skrevet

Ville heller gitt en kurv meg god kaffe og te, samt et takkekort.

Anonymkode: c01f3...5ec

Skrevet

Gi heller en hilsen til avdelingen, og skriv «en spesiell takk til Lene som tok i mot barnet vårt», på kortet. Kan være en kurv med noe, sjokolade, kaffe, te, ting de kan ha på pauserommet, eller et gavekort på et take out sted som de kan bestille fra når de har kveldsvakt. Har tenkt tanken selv, men har slått meg til ro med at de gjør jobben sin på lik linje som alle andre, men for oss er det en veldig stor begivenhet i livet vårt.

Anonymkode: bfe6c...e88

Skrevet

Jeg vil også si som hun over her, at en konfekteske eller lignende, til avdelingen er mer passende. 

Et takkekort er sikkert hyggelig det, men tenk deg hvor mange sånne hun får i løpet av sin karriere 😄 Det er jo jobben hennes, å ta imot barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...