Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #1 Skrevet 13. august 2018 Kan noen fortelle meg at jeg bare er hysterisk?🙈 oppdaget noen sorte prikker på putetrekket mitt. Ble først hysterisk redd for veggedyr.. men det var kun prikker på mitt putetrekk og ingen andre steder i sengen. Og vi har ingen stikk - det kan vel ikke være veggedyr da? Kun jordslag i putetrekket eller noe? Prikkene er så små at jeg kan ha oversett dem da jeg skiftet på senga (en uke siden). Anonymkode: f21b3...e86
prekæs Skrevet 13. august 2018 #2 Skrevet 13. august 2018 Jeg tipper det er jordslag. Vask putetrekket og tørk det godt. Ikke noe å bli hysterisk over. Kan muligens ha skjedd om du la sammen tøy før det var helt tørt og det ble liggende uten særlig tilgang på luft.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #3 Skrevet 13. august 2018 Hadde også det, men det var mascara. 😜 Anonymkode: 9496c...176
Anonym bruker Skrevet 15. august 2018 #4 Skrevet 15. august 2018 På 13.8.2018 den 23.47, Anonym bruker skrev: Hadde også det, men det var mascara. 😜 Anonymkode: 9496c...176 Det er det det må være😂 Kan jo ikke være tilfeldig at det bare er på min pute🙈 Anonymkode: f21b3...e86
Anonym bruker Skrevet 15. august 2018 #6 Skrevet 15. august 2018 https://www.pulsapotek.no/farmasoyten/hvordan-oppdage-lus/ "Hvis du i tillegg ser et svart pulver (avføring fra lus) eller tomme lusehuder på hodeputen er det ikke lenger være tvil. Da har du fått hodelus." Anonymkode: cad58...c5c
Anonym bruker Skrevet 15. august 2018 #7 Skrevet 15. august 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: https://www.pulsapotek.no/farmasoyten/hvordan-oppdage-lus/ "Hvis du i tillegg ser et svart pulver (avføring fra lus) eller tomme lusehuder på hodeputen er det ikke lenger være tvil. Da har du fått hodelus." Anonymkode: cad58...c5c Nei, det er ikke lus, det sjekkes hele familien for jevnlig😊 Dette er heller ikke som pulver, men svarte prikker som er løst opp i putetrekket (av mangel på bedre forklaring). Som malingsflekker liksom, bare veldig små prikker. Anonymkode: f21b3...e86
Anonym bruker Skrevet 15. august 2018 #8 Skrevet 15. august 2018 Veggedyr er store og synlige, og dere ville hatt bitt. Anonymkode: 1aa65...7c4
Anonym bruker Skrevet 15. august 2018 #9 Skrevet 15. august 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, det er ikke lus, det sjekkes hele familien for jevnlig😊 Dette er heller ikke som pulver, men svarte prikker som er løst opp i putetrekket (av mangel på bedre forklaring). Som malingsflekker liksom, bare veldig små prikker. Anonymkode: f21b3...e86 Blåmann. Anonymkode: cad58...c5c
Millamelis Skrevet 16. august 2018 #10 Skrevet 16. august 2018 Nei det er maskara! Jeg har også det hvis jeg av og til har glemt å fjerne sminke før jeg legger meg 😛 spesielt med den l’oreal 2-delte som kun fjernes med varmt vann.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2018 #11 Skrevet 16. august 2018 3 timer siden, Millamelis skrev: Nei det er maskara! Jeg har også det hvis jeg av og til har glemt å fjerne sminke før jeg legger meg 😛 spesielt med den l’oreal 2-delte som kun fjernes med varmt vann. Haha, det er den maskaraen jeg bruker😂 Anonymkode: f21b3...e86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå