Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #1 Skrevet 13. august 2018 Jenta mi slo ut fortanna her rundt påske, hun er 2,5 år. Nå har tanna nesten kommet ut igjen ser jeg 😯 den kommer litt skjevt ut da, er vel ikke så mye å gjøre med det? Trodde ikke den skulle komme før i 5 års alderen jeg! Anonymkode: cd081...75c
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #2 Skrevet 13. august 2018 Håper dere dro til tannlegen da det skjedde? Ville nok tatt en tur... Anonymkode: fa9c8...76a
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #3 Skrevet 13. august 2018 Det høres egentlig litt rart ut syns jeg. Er du sikker på at melketanna falt ut? Slik at den ikke ble slått opp i tannkjøttet og at den nå kommer ut igjen? Anonymkode: 4d64f...8ff
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #4 Skrevet 13. august 2018 Takk for svar. Årh, ja vi dro til den lokale tannlegen som kikket på henne i ca 10 sek, og konstaterte at tanna var falt ut. Rgt nektet hun å gå med på, så tannlegen mente det ikke var vits i. Jeg er skeptisk til denne tannlegen fra før da han har gitt mitt eldste barn litt røff behandling. prøvde først å komme til på et annet kontor i samme kommune av den grunn, men de ville ikke ta i mot henne pga vi måtte gå i den «grenda» vi hørte til. Skal bare se på at tanna aldri var ute ja. Hi. Anonymkode: cd081...75c
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #5 Skrevet 13. august 2018 Dere burde få en time for å finne ut hvilken tann som kommer ut og hvis det er melketanna, er det greit å finne ut om tanna under er skadet. Jeg ville bestilt en ny time og på nytt forsøkt å få time hos en annen tannlege. Anonymkode: b958f...e7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå