Gå til innhold

Trenger vi å gå til tannlege?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi slo ut fortanna her rundt påske, hun er 2,5 år. Nå har tanna nesten kommet ut igjen ser jeg 😯 den kommer litt skjevt ut da, er vel ikke så mye å gjøre med det? Trodde ikke den skulle komme før i 5 års alderen jeg!

Anonymkode: cd081...75c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper dere dro til tannlegen da det skjedde? 

Ville nok tatt en tur...

Anonymkode: fa9c8...76a

Skrevet

Det høres egentlig litt rart ut syns jeg. Er du sikker på at melketanna falt ut? Slik at den ikke ble slått opp i tannkjøttet og at den nå kommer ut igjen?

Anonymkode: 4d64f...8ff

Skrevet

Takk for svar. Årh, ja vi dro til den lokale tannlegen som kikket på henne i ca 10 sek, og konstaterte at tanna var falt ut. Rgt nektet hun å gå med på, så tannlegen mente det ikke var vits i. Jeg er skeptisk til denne tannlegen fra før da han har gitt mitt eldste barn litt røff behandling.

prøvde først å komme til på et annet kontor i samme kommune av den grunn, men de ville ikke ta i mot henne pga vi måtte gå i den «grenda» vi hørte til. Skal bare se på at tanna aldri var ute ja.

Hi.

Anonymkode: cd081...75c

Skrevet

Dere burde få en time for å finne ut hvilken tann som kommer ut og hvis det er melketanna, er det greit å finne ut om tanna under er skadet. Jeg ville bestilt en ny time og på nytt forsøkt å få time hos en annen tannlege. 

Anonymkode: b958f...e7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...