Gå til innhold

Kjøpe like bursdagsgaver til 11 og 13 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jentene mine fyller 11 og 13 år med 3 dagers mellomrom, og de ønsker seg like ting i bursdagsgave..Spurte snart 13 åringen og hun ønska seg ett sett treningstøy og hodetelefoner, hun på snart 11 hørte ikke det..Så spør jeg hun som blir 11 noen dager etter og hun ønska seg hodetelefoner og samme treningstøy..Hva bille dere gjort da, kjøpt likt siden det er det de ønsker seg, eller kjøpe ulikt? 🤔

Anonymkode: 4868e...73e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Jentene mine fyller 11 og 13 år med 3 dagers mellomrom, og de ønsker seg like ting i bursdagsgave..Spurte snart 13 åringen og hun ønska seg ett sett treningstøy og hodetelefoner, hun på snart 11 hørte ikke det..Så spør jeg hun som blir 11 noen dager etter og hun ønska seg hodetelefoner og samme treningstøy..Hva bille dere gjort da, kjøpt likt siden det er det de ønsker seg, eller kjøpe ulikt? 🤔

Hva er problemet å kjøpe likt?

Anonymkode: 084d6...6bb

Skrevet

Rimelig kjipt hvis den ene får noe begge ønsker seg, tenker jeg🤔 

og hvem får ønsket sitt oppfylt?

Skrevet
14 minutter siden, skinnfilla skrev:

Rimelig kjipt hvis den ene får noe begge ønsker seg, tenker jeg🤔 

og hvem får ønsket sitt oppfylt?

Da må de i såfall få hvert sitt ønske i gave da..Men de kan gjerne få likt for meg, men hun på 13 syns det er dumt at lillesøster får likt som henne..

Hi

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Da må de i såfall få hvert sitt ønske i gave da..Men de kan gjerne få likt for meg, men hun på 13 syns det er dumt at lillesøster får likt som henne..

Hi

Sånn ja, men kanskje ulike farger ? 

Skrevet

Skal de få en av tingene eller begge? Hvis de skal få en av tingene, ville jeg gitt det du tror de helst vil ha og hvis det er samme ting, ville jeg ikke gitt helt like, men forskjellig farge, utgave el. Det samme ville jeg gjort om de skal få begge tingene. 

Anonymkode: 85673...b24

Skrevet

Ja tenkte forskjellig farge på hodetelefonene 😊 Det treningssettetde ønsker seg har bare 1 farge...

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...