Gå til innhold

Studerer man under fadderuka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller?

Den varer fra 15-26 hos meg. Men er det forelsning under der?

Anonymkode: 1ff4b...cb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutes ago, Anonym bruker said:

Eller?

Gjelder det BI i Trodheim?

Anonymkode: 01b6a...332

Skrevet
7 hours ago, Anonym bruker said:

Eller?

Ja selvfølgelig. Har du tenkt å kun drikke øl hele uka.

Skrevet
9 timer siden, graa skrev:

Ja selvfølgelig. Har du tenkt å kun drikke øl hele uka.

Det er ikke selvfølgelig. Hos oss har man ingen forelesninger i fadderuka. Det er lagt opp til mye sosiale aktiviteter på dagtid, og et par informasjonsmøter og innføring i programmer man skal bruke. 

Anonymkode: 549aa...d28

Skrevet

Begynner du på skolen for å bli noe eller for å drikke???  

Anonymkode: ec199...12b

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Begynner du på skolen for å bli noe eller for å drikke???  

Anonymkode: ec199...12b

HI spurte om noe som er helt logisk å spørre om, og du klarer å lire dette av deg? Det kan være mange grunner til å lure på dette. Må jeg kjøpe bøkene før studiestart? Må jeg lese til forelesninger denne uka? Kan jeg jobbe i deltidsjobben min på dagtid denne uka?  Skal jeg orke å være med på den aktuelle fadderaktiviteten den dagen vi har forelesning? Det er mange grunner til å lure på dette og jeg kan ikke tenke meg én ny student som IKKE lurer på dette, og svært få av dem som spør har intensjoner om å drikke bort hele fadderuka og "ikke bli noe". 

Hilsen pensjonert fadder

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

HI spurte om noe som er helt logisk å spørre om, og du klarer å lire dette av deg? Det kan være mange grunner til å lure på dette. Må jeg kjøpe bøkene før studiestart? Må jeg lese til forelesninger denne uka? Kan jeg jobbe i deltidsjobben min på dagtid denne uka?  Skal jeg orke å være med på den aktuelle fadderaktiviteten den dagen vi har forelesning? Det er mange grunner til å lure på dette og jeg kan ikke tenke meg én ny student som IKKE lurer på dette, og svært få av dem som spør har intensjoner om å drikke bort hele fadderuka og "ikke bli noe". 

Hilsen pensjonert fadder

Da har jeg er spørsmål. 

Drikkes det hver dag under fadderuka?

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hilsen pensjonert fadder

Haha, tror nok det svaret var litt farget av personen som har spammet forumet her siste ukene ;)

Det er et menneske som skal studere i Trondheim, mest for det sosiale for hun trenger venner. Hun har ingen deltidsjobb, men skal leve av lån, stipend og foreldrene sine....

Anonymkode: 0e717...685

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da har jeg er spørsmål. 

Drikkes det hver dag under fadderuka?

Det er jo helt opp til deg selv! På høgskolen jeg gikk på var det mange som drakk hver dag, ja. Dessverre var det etter min mening lagt opp til alt for få alkoholfrie kveldsaktiviteter. Fadderuke er hardt - det er lov, og jeg anbefaler, å ta pauser fra drikkinga! Og spesielt hvis man skal tidlig opp til forelesning eller møter, så bør dere begrense dere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...