Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #1 Skrevet 13. august 2018 Med ett uhell har en termos blitt stående med saft oppi så det har myglet. Må jeg kaste termosen nå? Regner ikke med den tåler oppvaskmaskinen. Anonymkode: 93b82...cec
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #2 Skrevet 13. august 2018 Legg i oppvasktablett og kokende vann. La stå til neste dag. Rist og skyll godt. Vask nedi med zalo og oppvaskbørste. Eller legg den i gryte med kokende vann og grytelokk på i ti minutter. Kjør den eventuelt i oppvaskmaskin. Enten tåler den det og kan brukes videre, eller så tåler den det ikke, og så kaster du den. Anonymkode: 7a38e...9d9
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #3 Skrevet 13. august 2018 Prøv å vaske? Selv kastet jeg en form som var blitt stående med kylling i 😂 lenge! Anonymkode: 9d04e...9fb
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #4 Skrevet 13. august 2018 Jeg er ikke for bruk og kast, men en termos... Umulig å vite om du får fjernet all muggen i de ulike delene Anonymkode: 52268...65e
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #5 Skrevet 13. august 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Legg i oppvasktablett og kokende vann. La stå til neste dag. Rist og skyll godt. Vask nedi med zalo og oppvaskbørste. Eller legg den i gryte med kokende vann og grytelokk på i ti minutter. Kjør den eventuelt i oppvaskmaskin. Enten tåler den det og kan brukes videre, eller så tåler den det ikke, og så kaster du den. Anonymkode: 7a38e...9d9 Takk for tipset Anonymkode: 93b82...cec
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #6 Skrevet 13. august 2018 jeg vasker alle termoser i oppvaskmaskin hver gang de er brukt Anonymkode: f5ceb...d4f
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #7 Skrevet 13. august 2018 Klorin. Skyll godt. Anonymkode: 9136a...a2a
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #8 Skrevet 13. august 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: jeg vasker alle termoser i oppvaskmaskin hver gang de er brukt Anonymkode: f5ceb...d4f Hvor mange grader tar du den på da? Tror jeg skal prøve det da for har dessverre ikke råd til å begynne å kjøpe ny termos nå. Anonymkode: 93b82...cec
Anonym bruker Skrevet 14. august 2018 #9 Skrevet 14. august 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvor mange grader tar du den på da? Tror jeg skal prøve det da for har dessverre ikke råd til å begynne å kjøpe ny termos nå. Anonymkode: 93b82...cec vanlig - 70? Anonymkode: f5ceb...d4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå