Gå til innhold

Opposisjonen på høstjakt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye heller det enn en regjering med uregjerlige statsråder fra Frp, en finansminister og partifelle som umiddelbart etter en situasjon har oppstått snakker om at "vi må gå videre" og en statsminister som går i hi når det stormer og venter og ser hvilken vei det blåser før hun gjør eller sier noe. 

Gjest Antarctica
Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva mener du, vil du ha Støre-regjering med Inga Marthe Torkildsen som utenriksminister?

https://www.dagbladet.no/nyheter/opposisjonen-advarer-flere-i-regjeringen-kan-ligge-tynt-an/70098864

Opposisjonen advarer: Flere i regjeringen kan ligge tynt an

Verken Ap, SV, Rødt eller MDG vil legge Sandberg-saken død bare fordi hovedpersonen trolig trekker seg.

Anonymkode: 1e4b3...7d2

Ja. Jeg er easy to please. Jeg vil ha en regjering som består av mennesker med normal begavelse.

(At de i tillegg har kompetanse på det feltet de er satt til å bestyre, er en rein bonus.)

Skrevet

Ja, jeg synes man bør kunne forlange et snev av respekt for rollen man besitter,  man bør for eksempel sette nasjonal sikkerhet foran eget underliv.  At man ikke forstår alvorligheten i det sier egentlig nok.

Og ja, det er nok fra denne gjengen nå. Gang på gang er de ute og gang på gang er de veike i debatten. Nok er nok.

Anonymkode: f036f...c3e

Skrevet

Med Hamas Støre med makten blir nok sikkerheten satt i fokus.

Anonymkode: 6d27c...895

Skrevet

Vel, det kan umulig bli verre enn den vi har nå. Frp har til gangs bevist at de ikke er skikket til å sitte i regjering. Det var jo ikke så veldig overraskende, men jeg er skuffet over Solberg. Trodde hun hadde mer tæl.

Skrevet

Heller det en Solberg-regjering. Jern-Erna??? Heller VATT-Erna. Er ubegripelig skuffet over hvor veik hun viste seg å være i regjering. Men det er vel sånn det blir når man hestehandler seg til makta.

Anonymkode: b2d98...ad2

Gjest Antarctica
Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Med Hamas Støre med makten blir nok sikkerheten satt i fokus.

Anonymkode: 6d27c...895

Hva mener du med "Hamas Støre"? Du sikter til utenriksministeren som hadde en telefonsamtale med et annet lands regjeringsparti? 

Skrevet
2 timer siden, Himmel og hav skrev:

Mye heller det enn en regjering med uregjerlige statsråder fra Frp, en finansminister og partifelle som umiddelbart etter en situasjon har oppstått snakker om at "vi må gå videre" og en statsminister som går i hi når det stormer og venter og ser hvilken vei det blåser før hun gjør eller sier noe. 

Ikke kom og fortell meg at Støre er bedre... Hvem stakk halen mellom beina da Metoo stormet som verst? Og lot en mann som er felt for sextrakassering gjøre come back raskere enn vi klarer si «feigt lederskap»

Anonymkode: b5e40...38c

Skrevet

Bare la Støre få regjeringsmakt nå. KrF vil ikke gå mot venstre nå som de har så mange som bytter til høyre pga vingling. Så kan ap se hvordan det er å sitte i mindretall. Og da håper jeg høyre og FrP gjør akkurat det sp sv ap og rødt gjør nå. Er uenig i alt selv om de er enige. 

Med Stoltenberg borte sp er all redelighet borte. Brede politiske forlik vil ingen være med på lenger. Når antall likes er viktigere enn å være de som folket har valgt og de beste ambassadørene for oss. Men makt er viktigere for absolutt alle partier ikke Norges beste. 

Anonymkode: 70873...99f

Gjest Darwinia:-)
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ikke kom og fortell meg at Støre er bedre... Hvem stakk halen mellom beina da Metoo stormet som verst? Og lot en mann som er felt for sextrakassering gjøre come back raskere enn vi klarer si «feigt lederskap»

Anonymkode: b5e40...38c

Jeg sier ikke at det var greit det Trond Giske gjorde, for det var det overhodet ikke. Men hvis du ikke ser forskjell mellom det å være for seksuelt pågående, og det å sette landets sikkerhet i fare, så tipper jeg at du stemmer FrP og ikke VIL se forskjellen.

Skrevet
12 minutes ago, Darwinia:-) said:

Jeg sier ikke at det var greit det Trond Giske gjorde, for det var det overhodet ikke. Men hvis du ikke ser forskjell mellom det å være for seksuelt pågående, og det å sette landets sikkerhet i fare, så tipper jeg at du stemmer FrP og ikke VIL se forskjellen.

Sette "landets sikkerthet i fra", det er en smule overdevet.

Skrevet

Jeg ville vel strengt tatt foretrukket Svampebob Firkant som statsminister, med medlemmene i Olsenbanden som statsråder, fremfor den farsen vi har nå.

Anonymkode: 9bfff...0e7

Skrevet

Det meste er bedre enn det vi har nå. At det er enda en FrP-statsråd som driter seg ut, er ingen overraskelse. Men, jeg hadde forventet bedre av Erna Solberg. Selv om jeg aldri kommer til å stemme Høyre, har jeg ihvertfall hatt respekt for både Solberg og partiet. Nå har Høyre «solgt sjela si» til FrP, dessverre... 

Anonymkode: 81708...fb2

Skrevet

De blåblå er langt bedre enn enn ildrødgrønn-regjering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...