Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #1 Skrevet 13. august 2018 Gikk ut med 4 stryk på vitnemålet, men det skyldes endel umotivasjon. Tok opp og har bestått alle fag. Snittet mitt er på 2,9. Jeg tenker å starte på høyskolen, men mest pga det sosiale, selvom skolen er litt pri og. Men iom ar jeg hadde så lavt snitt, vil jeg klare meg på høyskolen? Anonymkode: 9494f...268
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #2 Skrevet 13. august 2018 Klare deg på høyskole er nå én ting, men kommer du inn med så lavt snitt? Anonymkode: 6fb2d...7c2
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #3 Skrevet 13. august 2018 1. Kommer du inn på et studie du ønsker med så lavt snitt? 2. Uansett snitt bør man ikke begynne å studere for det sosiale. Du klarer ikke å gjennomføre et studie du ikke er motivert for. Har du funnet ut hva du ønsker å studere? 3. Om du kommer inn og er motivert og engasjert, kan du klare å gjennomføre. Det er ikke hva du har gjort tidligere som teller, men hva du gjør fremover. Men med så lavt snitt har du kanskje ikke innarbeidet gode studievaner. Det må du gjøre om du skal klare det. Å satse på skippertak er ikke det lureste. Jobb jevnt og trutt. Møt opp også på forelesninger etc som ikke er obligatoriske. Delta i kollokvier etc. 4. Opptak til høstens studier har jo vært, mener du at du vil studere neste år? Ellers er det vel et restetorg med ledige plasser nå i høst. Anonymkode: be334...af7
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #4 Skrevet 13. august 2018 Sjeldent lurt å ta opp lån for å være sosial.. Hva ønsker du å bruke utdannelsen til? Anonymkode: e5e50...3d1
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #5 Skrevet 13. august 2018 49 minutes ago, Anonym bruker said: Gikk ut med 4 stryk på vitnemålet, men det skyldes endel umotivasjon. Tok opp og har bestått alle fag. Snittet mitt er på 2,9. Jeg tenker å starte på høyskolen, men mest pga det sosiale, selvom skolen er litt pri og. Men iom ar jeg hadde så lavt snitt, vil jeg klare meg på høyskolen? Anonymkode: 9494f...268 Hvilken høyskole? Anonymkode: 69f7c...357
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #6 Skrevet 13. august 2018 48 minutter siden, Anonym bruker skrev: 1. Kommer du inn på et studie du ønsker med så lavt snitt? 2. Uansett snitt bør man ikke begynne å studere for det sosiale. Du klarer ikke å gjennomføre et studie du ikke er motivert for. Har du funnet ut hva du ønsker å studere? 3. Om du kommer inn og er motivert og engasjert, kan du klare å gjennomføre. Det er ikke hva du har gjort tidligere som teller, men hva du gjør fremover. Men med så lavt snitt har du kanskje ikke innarbeidet gode studievaner. Det må du gjøre om du skal klare det. Å satse på skippertak er ikke det lureste. Jobb jevnt og trutt. Møt opp også på forelesninger etc som ikke er obligatoriske. Delta i kollokvier etc. 4. Opptak til høstens studier har jo vært, mener du at du vil studere neste år? Ellers er det vel et restetorg med ledige plasser nå i høst. Anonymkode: be334...af7 Jeg har kommet inn allerede ja. Høyskolen i Kristiania, dog årsenhet. Men tenker å ta bachelor. Anonymkode: 9494f...268
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #7 Skrevet 13. august 2018 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sjeldent lurt å ta opp lån for å være sosial.. Hva ønsker du å bruke utdannelsen til? Anonymkode: e5e50...3d1 Lån kan du jo alltid tilbakebetale. Litt usikker, men tenker noe innen markedsføring. Anonymkode: 9494f...268
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #8 Skrevet 13. august 2018 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Lån kan du jo alltid tilbakebetale. Litt usikker, men tenker noe innen markedsføring. Anonymkode: 9494f...268 Holdningen din om at lån bare kan tilbakebetales er grunn til bekymring. Du virker lite voksen og lite reflektert. Jeg tenker derfor at den manglende arbeidsviljen du hadde på vgs fremdeles gjelder. Du har tatt opp fag så du har studiekompetanse, men med så lavt snitt har du ikke jobbet mye tror jeg. Og har du jobbet skikkelig men likevel har såpass lavt snitt skal du kanskje skåne deg selv for eksamen og krav og nye stryk. Finn heller noe du har lyst til å gjøre! Anonymkode: 6fb2d...7c2
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #9 Skrevet 13. august 2018 40 minutes ago, Anonym bruker said: Lån kan du jo alltid tilbakebetale. Litt usikker, men tenker noe innen markedsføring. Anonymkode: 9494f...268 Hehe, for all del. Din fremtid. Å betale ned lån uten å ha fått noe igjen for studiet ville mange tenkt var kjipt. Men ikke alle tydeligvis! Anonymkode: e5e50...3d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå