Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #1 Skrevet 13. august 2018 Det var vel alltid bare et spørsmål om tid før han kom til å gjøre noe så dumt at han ikke kunne bli sittende. Med hans historie skal det være vanskelig å finne noen som er mindre skikket til en ministerpost. Nå lurer jeg på hvem de klarer å rote frem som erstatter. Anonymkode: a9fcc...8d0
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #2 Skrevet 13. august 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det var vel alltid bare et spørsmål om tid før han kom til å gjøre noe så dumt at han ikke kunne bli sittende. Med hans historie skal det være vanskelig å finne noen som er mindre skikket til en ministerpost. Nå lurer jeg på hvem de klarer å rote frem som erstatter. Anonymkode: a9fcc...8d0 Rote frem..? Har du oversett hvor nedlatende du skriver? Anonymkode: 36289...533
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #3 Skrevet 13. august 2018 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Rote frem..? Har du oversett hvor nedlatende du skriver? Anonymkode: 36289...533 Ja, du har rett. Tonen er nedlatende, men hvis dette var det beste de fant, er det ikke mye håp for neste runde (etter min mening). Anonymkode: a9fcc...8d0
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #4 Skrevet 13. august 2018 Enig med hi. Anonymkode: 519ea...db4
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #5 Skrevet 13. august 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, du har rett. Tonen er nedlatende, men hvis dette var det beste de fant, er det ikke mye håp for neste runde (etter min mening). Anonymkode: a9fcc...8d0 Du skal se de setter inn Listhaug igjen. Da blir det spennende hvordan hun kan vri fiskeridepartementets saker til å reise seg om innvandring. Anonymkode: 1055c...445
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #6 Skrevet 13. august 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du skal se de setter inn Listhaug igjen. Da blir det spennende hvordan hun kan vri fiskeridepartementets saker til å reise seg om innvandring. Anonymkode: 1055c...445 Si ikke det. Vi blir jo invadert av både russerkrabber og stillehavsøsters🙃 Anonymkode: a9fcc...8d0
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #7 Skrevet 13. august 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Si ikke det. Vi blir jo invadert av både russerkrabber og stillehavsøsters🙃 Anonymkode: a9fcc...8d0 Men er de muslimer eller bare muslinger? Anonymkode: 1055c...445
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #8 Skrevet 13. august 2018 Listhaug kan hisse på seg Kina. Da blir Iran bare peanøtter i sammenlikning. Jeg er glad jeg ikke er kjæresten til Sandberg (av en million andre grunner enn denne). Tenk det presset om å fortsette forholdet, når du i grunnen har vært med på å felle en statsråd. Anonymkode: bb1ba...357
Gjest Antarctica Skrevet 13. august 2018 #9 Skrevet 13. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Rote frem..? Har du oversett hvor nedlatende du skriver? Anonymkode: 36289...533 Det var da en aldeles adekvat måte å uttrykke seg på. Hver eneste av FrPs statsråder er på ett eller annet nivå underkvalifiserte.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #10 Skrevet 13. august 2018 Jeg blir så flau av den gjengen der, og hadde jeg vært Erna, hadde jeg virkelig vært flau! For en gjeng med idioter, og disse er dem som skal styre landet?!? Jeg har null tro på at de finner en som er skikket, ingen i det partiet er skikket til noen ting som har med regjeringen å gjøre! Anonymkode: 8cbf1...549
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #11 Skrevet 13. august 2018 Jeg digger dette. FrP får virkelig bevist for alle og enhver at de ikke kan styre landet. Til og med hardbarka frp’ere snur dem ryggen og gremmes. «Grasrota» skammer seg, og det sier vel litt. Herlig! Fortsett sånn! Anonymkode: 519ea...db4
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #12 Skrevet 13. august 2018 Faktisk første gang jeg har fått med meg en nyhetssak her inne. 😛 , Men hurra! Det viser seg gang på gang at FrP har for lite kompetanse til å drive skikkelig politikk, og å oppføre seg som politikere. Det er jo selvsagt en læringskurve å være i posisjon. Gjedda som fiskeriminister! Da kan det bli skikkelig liv og røre! Anonymkode: 13611...a09
Gjest Antarctica Skrevet 13. august 2018 #13 Skrevet 13. august 2018 Det blir Harald Nesvik; visstnok en person som faktisk kan noe om fagfeltet fiskeri.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #14 Skrevet 13. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Listhaug kan hisse på seg Kina. Da blir Iran bare peanøtter i sammenlikning. Jeg er glad jeg ikke er kjæresten til Sandberg (av en million andre grunner enn denne). Tenk det presset om å fortsette forholdet, når du i grunnen har vært med på å felle en statsråd. Anonymkode: bb1ba...357 Tviler på at det forholde varer, hva skal hun få ut av han nå? At hun har "venner" høyt opp i Iran kan det ikke være tvil om, og nå har "kjæresten" hennes mistet posisjonen sin. Anonymkode: e18b7...5a0
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #15 Skrevet 13. august 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Listhaug kan hisse på seg Kina. Da blir Iran bare peanøtter i sammenlikning. Jeg er glad jeg ikke er kjæresten til Sandberg (av en million andre grunner enn denne). Tenk det presset om å fortsette forholdet, når du i grunnen har vært med på å felle en statsråd. Anonymkode: bb1ba...357 Er nok ikke like attraktivt å være dama til en avdanka x- politiker. Så jeg vil tro «Dovre» faller ganske fort... Anonymkode: 8af3f...4cb
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #16 Skrevet 13. august 2018 Ser Letnes skal holde pressekonferanse i morgen, men etter det er vel forholdet til en avdanka fiskeriminister straks avsluttet, vil jeg tro. Hun har jo ikke bruk for ham når han ikke lenger sitter i regjering. Godt han driter så åpenlyst på draget, veldig enkel å "avsløre" og beviser jo til fulle hvor kort han evner å tenke. Anonymkode: 426d5...1cc
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #17 Skrevet 13. august 2018 20 minutes ago, Anonym bruker said: Ser Letnes skal holde pressekonferanse i morgen, men etter det er vel forholdet til en avdanka fiskeriminister straks avsluttet, vil jeg tro. Hun har jo ikke bruk for ham når han ikke lenger sitter i regjering. Godt han driter så åpenlyst på draget, veldig enkel å "avsløre" og beviser jo til fulle hvor kort han evner å tenke. Anonymkode: 426d5...1cc Pressekonferanse sammen med Sandberg ja. Kanskje de skal annonsere giftemål? Anonymkode: d9b9e...85c
Gjest Antarctica Skrevet 13. august 2018 #18 Skrevet 13. august 2018 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Pressekonferanse sammen med Sandberg ja. Kanskje de skal annonsere giftemål? Anonymkode: d9b9e...85c 😂😂😂😂 En verdensnyhet!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #19 Skrevet 13. august 2018 Og det var "heksejakt" som var grunnen denne gangen også, gitt. Merkelig nok hver gang en FrP-minister må gå. Anonymkode: e04dd...da7
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #20 Skrevet 13. august 2018 ...og Sylvi går inn 🤦♀️ Anonymkode: c7aca...45e
Gjest Antarctica Skrevet 13. august 2018 #21 Skrevet 13. august 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Og det var "heksejakt" som var grunnen denne gangen også, gitt. Merkelig nok hver gang en FrP-minister må gå. Anonymkode: e04dd...da7 Da har de vel mange hekser oppe i partieliten, da.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #22 Skrevet 13. august 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, du har rett. Tonen er nedlatende, men hvis dette var det beste de fant, er det ikke mye håp for neste runde (etter min mening). Anonymkode: a9fcc...8d0 Pass deg, ellers blir du valgt med det oppgulpet du kommer med ;) Helt stereotypisk "FrP'er". Spiller ingen rolle hva du stemmer - dere er tydeligvis samme ulla. Anonymkode: 36289...533
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #23 Skrevet 13. august 2018 6 minutter siden, Pashla skrev: Da har de vel mange hekser oppe i partieliten, da. Og mobber i de andre partiene? Anonymkode: 36289...533
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #24 Skrevet 13. august 2018 Rart hvor lite innvandringsfiendtlig man blir når man blir lokket av litt ung iranermus. Da er «utlendinger» tydeligvis helt greit. Forstå det den som kan. Anonymkode: d97cd...f39
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #25 Skrevet 13. august 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg digger dette. FrP får virkelig bevist for alle og enhver at de ikke kan styre landet. Til og med hardbarka frp’ere snur dem ryggen og gremmes. «Grasrota» skammer seg, og det sier vel litt. Herlig! Fortsett sånn! Anonymkode: 519ea...db4 Blir nok blått ved neste valg og. Synd ikke et skikkelig parti kan styre landet. Er selvsagt bra at taper-partiene AP og SV har lite å si, men at taper-partiene FrP og høyre sitter er jo ikke bra. Tullinger hele gjengen, huff... Anonymkode: 36289...533
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå