Anonym bruker Skrevet 12. august 2018 #1 Skrevet 12. august 2018 Fødte mitt 4 barn for 4 mnder siden. Hadde bekkenløsning. Nå siste 3 ukene har jeg hatt masse smerter i underlivet. Ikke sjeden men inni livmora og eggstokk på en måte. Begynte på p piller for 2 mnder siden. Hadde mens da baby var 6 uker, var til gyn og alt så fint ut på 6 ukers kontroll. Har vert masse svimmel som kommer pluttselig, vansklig for å puste av og til på kvelden når jeg har lagt meg. Har også de siste dagene hatt stores merter i bekken/ryggen, det stikker veldig og nå iste begynte jeg og blø🙄er midt i ett pille brett. Er ikke slik menssmerter heller😏 Anonymkode: 17bf1...0df
Anonym bruker Skrevet 12. august 2018 #2 Skrevet 12. august 2018 Man får ikke smerter og blødninger av å være sliten. Alt du beskriver kan være helt normalt, men ingen her kan si deg det. Så ja, ta en tur til legen, du. God bedring. Anonymkode: cc74b...b8c
Anonym bruker Skrevet 12. august 2018 #4 Skrevet 12. august 2018 Kan jo være veldig uskyldig, men også ganske alvorlig. Så ja, med fire barn å ta deg av bør egen helse være høyt prioritert så du bestiller en time for sikkerhets skyld. Kanskje er stoffskiftet ditt litt ute å kjøre etter svangerskapet, kanskje er det panikk/angstanfall, eller kanskje er det en betennelse eller enda verre. Sjekk det for sikkerhets skyld. Anonymkode: d9705...3eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå