Anonym bruker Skrevet 12. august 2018 #1 Skrevet 12. august 2018 Hvordan er det de jobber med foreldre og barn? Noen som har erfaring? Anonymkode: cc776...3d9
Anonym bruker Skrevet 12. august 2018 #2 Skrevet 12. august 2018 Det kommer jo an på hva slags utfordringer barnet har. Det kan være alt fra veiledning av foreldre, veiledning av personalet i barnehagen, medisinering, samtaler med barnet osv Anonymkode: e0870...d2a
Anonym bruker Skrevet 12. august 2018 #3 Skrevet 12. august 2018 Ja, har erfaring. Ble henvist av helsesøster pga høyt konfliktnivå mellom meg og far. Vi hadde nylig brutt, det var et stygt brudd. Fikk en rådyktig psykolog, som hadde enesamtaler med hver av oss, fellestimer og timer til observasjon av barnet vårt. Da var kun jeg med. Vi ble filmet i ulike situasjoner, som f.eks lek, stell (ikke filmet) og måltid. Barnet ble testet med A&Q tester ved 6, 9 og 12 mnd. Veldig nyttig og profesjonelt opplegg. Vi ble «utskrevet» da barnet var 15 mnd. Samarbeidet med BuPs spedbarnsteam, var redningen for oss. Det var selvfølgelig tøft og tungt til tider, særlig fellestimene, men vel verdt det. I dag er far og jeg veldig gode venner. Vi samarbeider godt og det er også et godt forhold mellom meg og stemor. Jeg satt faktisk på første rad under bryllupet deres, sammen med vårt barn og to stesøsken. Som med all annen form for terapi, så er kjemi med behandler alfa og omega. Man må selvfølgelig gi det en sjanse selv om ikke første møte er perfekt, men er det ikke tillitt mellom behandler og pasient, blir det vanskelig å få fremgang. Da er det lurt å være ærlig og ev spørre om det er mulig å bytte behandler. Anonymkode: af2a0...a3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå