Anonym bruker Skrevet 12. august 2018 #1 Skrevet 12. august 2018 Hei, jeg har strikket ett babyteppe men synst det ble veldig smalt, fins det noen måte å fikse dette på uten å strikke hele opp igjen? F.eks ta opp masker en plass og strikke utover så det blir litt bredere? Er det håp?🙇🏼♀️ Frustrert! Anonymkode: 7e541...185
amandine Skrevet 12. august 2018 #2 Skrevet 12. august 2018 Tja.. Du kan plukke opp masker ja, og strikke videre. Da tror jeg kanskje jeg hadde gjort det på begge sider slik at det blir en kant? Eller om du synes det er vanskelig kan du kanskje hekle en fin kant rundt? Og kan du ikke hekle kan du kanskje sy? Så teppet kan fôres og få sydde kanter? Eller kan du legge teppet på tvers, plukke opp masker og strikke derfra? Så lengde blir bredde? Kanskje du kan legge ut bilde?
Anonym:)) Skrevet 12. august 2018 #3 Skrevet 12. august 2018 (endret) 43 minutter siden, amandine skrev: Tja.. Du kan plukke opp masker ja, og strikke videre. Da tror jeg kanskje jeg hadde gjort det på begge sider slik at det blir en kant? Eller om du synes det er vanskelig kan du kanskje hekle en fin kant rundt? Og kan du ikke hekle kan du kanskje sy? Så teppet kan fôres og få sydde kanter? Eller kan du legge teppet på tvers, plukke opp masker og strikke derfra? Så lengde blir bredde? Kanskje du kan legge ut bilde? Endret 12. august 2018 av Anonym:)) Ønsker ikke
amandine Skrevet 12. august 2018 #4 Skrevet 12. august 2018 (endret) Nydelig teppe!! Hvor smalt er det? Kanskje du bare kan hekle en kant på det? Scalloped edge? Ligger tutorials på YouTube Endret 12. august 2018 av amandine
prekæs Skrevet 12. august 2018 #5 Skrevet 12. august 2018 Ull kan formes når det er vått. Strekk det litt og la det tørke flatt.
Anonym:)) Skrevet 12. august 2018 #6 Skrevet 12. august 2018 7 minutter siden, amandine skrev: Nydelig teppe!! Hvor smalt er det? Kanskje du bare kan hekle en kant på det? Scalloped edge? Ligger tutorials på YouTube Er kun 40cm bredt:( skulke gjerne vært bortimot 50-60cm🤔
amandine Skrevet 12. august 2018 #7 Skrevet 12. august 2018 Akkurat nå, Anonym:)) skrev: Er kun 40cm bredt:( skulke gjerne vært bortimot 50-60cm🤔 Vask, strekk og damp litt først med et fuktig klede, og så evt hekler du en kant etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå