Gå til innhold

Hva har dere gjort i helga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bare vært hjemme..Hadde egentlig planer idag, men det hølja ned idag tidlig så vi avlyste...Har hatt besøk idag ellers stille og rolig...Ungene syns det er fint og de har lekt masse da 😊 Jeg syns det er litt kjedelig 🙈

Anonymkode: 2c2af...c60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært på fotballturnering hele helga. Sol på fredag. Regn i går og i dag. Men gøy var det👍🏻😄 

Anonymkode: dc217...c67

Skrevet

Jeg og mannen var på konsert fredag kveld, og fikk hatt fredagspizza med barna først😊 lørdag var jeg og eldste en tur ut for å skrive ut noen bilder. Før jeg dro til byen for å møte ei venninne til middag og konsert. I dag har vi kost oss på lekeland. Imorgen starter hverdagen igjen

Anonymkode: 70a88...120

Skrevet

Sendt mann og barn avgårde til svigermor mens jeg har beiset terrasse og karmer på huset. Det har vært helt fantastisk å få jobbe i fred!! 😍

Anonymkode: 83da5...21b

Skrevet

Lekt mye hjemme, eldste har besøk av en venninne i helga. Var på en gård og plukka mais i går og gått en tur i skogen i dag. 

Anonymkode: 5565c...c94

Skrevet

Jobbet i går. Koste oss med EM og vafler på kvelden.

Holder på å pusse opp et rom sammen med ungene i dag. Skal trene litt i kveld.

Anonymkode: 4bb40...6ed

Skrevet

Jobbet på natta, sovet på dagen og slappet av på sofaen på kvelden...

Anonymkode: 030f7...263

Skrevet

Sovet i ensom majestet.

Anonymkode: c3520...841

Skrevet

Vanligvis syns jeg det er godt å bare være hjemme en dag el ei helg, men akkurat idag syns jeg det har vært så kjedelig..Ikke har jeg orket noe heller så har bare sittet i sofaen 😜 Ungene har kost seg med sitt i hele dag da, har spurt om vi skulle finne på noe, men det ville de ikke...

Hi

Anonymkode: 2c2af...c60

Skrevet

Fredag hadde vi litt besøk og kosekveld. I går var mannen på fotballkamp med de eldste barna, jeg i svømmehallen med de minste. Joggetur om kvelden. I dag har vi vært nesten fire timer i skogen på tur, og nå spist middag. 

Da begynner planlegging av uka på ukeplanen og matpakkelaging. Mye logistikk med mange barn, selv om skolen ikke har begynt ennå! 

Skrevet

Fredag var jeg hjemme etter jobb, lørdag var jeg hjemme etter en tur på fyllingen, i dag har jeg vært hjemme før barna kom hjem.. perfekt helg med alenetid

Anonymkode: 04045...102

Skrevet

Pussa opp, rydda og kasta og sortert og ordna, havna på spontanfylla igår, hjemme kl 4 i natt og fortsatte på rydding og shining idag kl 9. Vært avgårde på besøk, henta en unge hos ei venninne, laga middag med minstemann sin oppskrift, rydda mer, pussa opp mer.... godt det er helg!

Anonymkode: b6089...7b5

Skrevet

Konsert på fredag😊Campingtur lør-søn🤗Nå vasker jeg klær og forbereder uka😩😃

Skrevet

Ventet på å få tilbake strømmen etter at et tre tok den ifra oss på fredag.

Anonymkode: e930d...1d7

Skrevet

Ungene og mormor har lekt og rota rundt hele huset, mens jeg har sittet med nesen i noen papirer og prøvd å skrive en klagesak. Mye støy og moro for de andre. Ser at jeg har fått togbane i gangen, dukkesykhus i ene stua, bilbane på kjøkkenet og et veldig griseri på kjøkkenet. Men kost deg har de nok i massevis, mens jeg brøler hyyyyyyyyysj.jeg klarer ikke tenke

Anonymkode: 871b2...8d6

Skrevet

Kjørt fra nord til sør. Fy flate, Norge er langt og det blir mange år til neste bilferie her.  😂🙊

Anonymkode: 004e6...841

Skrevet

Jobbet nattevakter, sovet og spist middag hos svigerforeldre.

Anonymkode: d4179...af2

Skrevet

Fredag hadde vi barnevakt og var ute og spiste på kvelden. Lørdag fornøyelsespark på formiddagen, så tur i parken og cafe på ettermiddagen. Søndag film, vaffelbesøk av venner, så en liten tur i fornøyelsespark igjen (har sesongkort).

Skrevet

Kommet med flere forslag til hva vi kunne gjøre, ikke fått noe respons, så tok med meg ungen ut i går og i dag på lekeplass. Er bare 2 år, men jeg kjeder meg, spesielt når jeg må være der alene uten samboer. Lei av helger, vurderer å begynne å jobbe turnus.

Anonymkode: c36ba...aaf

Skrevet

Var på hytta, siste helg av ferien vår. Feiret eldste barnets bursdag, badet og slappet av. 

Anonymkode: 25437...51e

Skrevet

Vi var på sommerfest (med barn, uten alkohol) på lørdag og feiret bursdag for et av barna med hele klassen på søndag. Ellers har vi malt litt og gjort unna husarbeid. 

Anonymkode: 436cf...280

Skrevet

barnefri, hatt sex, sett filmer og vert på fotballkamp

Anonymkode: eb152...6a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...