Durni Skrevet 12. august 2018 #1 Skrevet 12. august 2018 Lurer på om noen har erfaringer med å kutte ut tv-abonnementer som Canal digital og lignende, og kun se tv og film via apper smart tv eller apple tv? Hvilke apper trenger man da, og hvilke abonnementer? Hvis jeg ønsker å se kanaler som tv2, tv Norge, tv3, nrk for eksempel. Nrk har jo egen gratis app. Men de andre da? Håper noen har erfaring.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2018 #2 Skrevet 12. august 2018 Blir dyrt hvis du skal ha alle disse på apper, siden alle disse kanalene har hvert sitt abonnement. Nrk er selvsagt gratis, og mye av det tv3 sender kan du se gratis på appen viafree. Jeg har kuttet ut vanlig tv for lenge siden, og har tv2 sumo, samt netflix. Dette kombinert med nrk appen, synes jeg er mer enn nok. Anonymkode: 9c777...e5d
Anonym bruker Skrevet 12. august 2018 #3 Skrevet 12. august 2018 TV 2 er sumo det koster noen 100lapper i mnd, viaplay koster, netflix koster ca 120kr mnd, NRK er gratis, men og se seriene på tvn, tv3 og Vidar 4 etc så må du ha vipfree de har ikke app. Vi har canal digital og apper. Anonymkode: 6d3e5...969
Anonym bruker Skrevet 12. august 2018 #4 Skrevet 12. august 2018 Akkurat samme som første anonym. Trodde jeg ville savne TVNorge, men det går helt fint uten. Anonymkode: b7273...2e3
Durni Skrevet 12. august 2018 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2018 Ok. Syns jo jeg betaler mye for canal digital nå, så det blir ikke noe dyrere trur jeg. Har Netflix og må evt ha tv2 sumo. Hva med Dplay da?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #6 Skrevet 13. august 2018 Vi har netflix, tv2 sumo og HBO nordic - det funker i massevis for oss!! Anonymkode: 74197...513
Anonym bruker Skrevet 13. august 2018 #7 Skrevet 13. august 2018 Vi kuttet canal digital for fem år siden, og har ikke savnet det. Vi har Apple TV to steder i huset, og i tillegg mulighet for å se TV på Mac, iPad, telefoner og PC-skjermer. Vi har alltid NRK (gratis), og varierer ellers mellom HBO, Netflix, Viaplay, D-play og Sumo ut fra hva vi har lyst til å se på. Sumo koster 129. Ser at noen har kommentert at det koster flere hundre i mnd, men det er kun for dem som vil ha tilgang til all sporten. Abbonnenetene tar et øyeblikk å aktivere når man har opprettet bruker, så det er raskt å variere hva vi har tilgang til, og raskt å avslutte abonnementer vi ikke bruker, og få tilgang til det vi vil se på. Vi har aldri mer enn to løpende abonnementer samtidig, og hvert av dem koster fra 79-129 kroner. I tillegg kjøper eller leier vi innimellom filmer på ITunes, som vi har tilgang på fra alle enheter. Anonymkode: 246c4...879
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå