Gå til innhold

Gravid for andre gang


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er gravid for andre gang. Er det normalt å få fortere mage denne gangen? Fler som opplevde at magen vokste fortere når dere venta andre mann? Jeg prøver å gjemme magen fordi jeg ikke er så langt på vei å vil ikke fortelle det til noen 

Anonymkode: 42f20...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, egentlig syntes jeg at jeg var mindre oppblåst de første 12 ukene en første gang. Første var jeg også mer øm over magen. Nå er jeg veldig liten, og med flat mage, så når kulen kom så syntes den veldig godt med en gang. Følte kanskje at magemusklene fungerte mer som et «korsett» første gangen, mens med nr2 pga diastase så «poppet» den og ble rund og fin før uke 16 :) Men siden jeg er liten så kunne jeg lett skjule det med overzise skjorter og tunikaer. Men gikk jeg med tettsittende så ble det tydelig S form i profil innen 2.trimester :) 

Anonymkode: 82267...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fikk mage myyyye tidligere andre gangen, og var større gjennom hele svangerskapet og, tilsvarende 4 uker senere i forhold til første svangerskap.

Med første så jeg litt mage selv ca rundt 11 uker, og det viste ikke for andre før ca 20 uker. Med andremann syntes jeg selv jeg så gravid ut da jeg var 6-7 uker, og det var tydelig at jeg var gravid rundt 16 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gravid med nr tre no, og eg syns det vistes fort, men følte meg litt "tjukk" første stunda før magen fikk kuleforma. 
Ei venninne av meg er gravid med nr 2, ho er rundt 16 veker på vei no, og ho ser meir gravid ut enn meg. Eg er snart i veke 25 😛 

Anonymkode: 0ae46...9a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mye fortere mage med Nr to... vil si det er 4 uker forskjell fra sist gang.😅

Anonymkode: 83829...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...