Anonym bruker Skrevet 12. august 2018 #1 Skrevet 12. august 2018 Mannen er oppgitt over at det alltid er han som tar initiativ. Det har han helt rett i, men det har snudd. Før var det jeg, og jeg ble stadig avvist. Hadde sex en gang i uka. Etter to barn, har det dalt og vi har sex kanskje en gang i mnd. Jeg ønsker mer, men jeg ønsker også litt mer følelser rundt det enn å bare få seg noe. Nå har jeg prøvd å ta initiativ flere ganger, men blir avvist. Likevel, siden vi ender opp med å ha sex de gangene han tar initiativ, mener han at det alltid er han som vil mer. Jeg orker ikke denne diskusjonen lenger. Hans argumenter er at han sier nei fordi det er for seint, sliten, ikke alltid har lyst, osv. Jeg orker ikke å føle meg så lite attraktiv lenger, og han forstår ikke at avvisning fører til at man ikke vil prøve så mye, likevel legger han det på meg. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 7c258...3ef
Anonym bruker Skrevet 12. august 2018 #2 Skrevet 12. august 2018 Du må si; med store bokstaver, klslett og dato de gangene han avviser deg. Du må også, på teskje-nivå forklare at han får deg til å føle deg lite attraktiv og avvist.. kan dere lage en avtale om fast sex på faste dager?! Kjedelig, men en løsning for mange.. Anonymkode: 1a105...cc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå