Gå til innhold

Mannen eier ikke baller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder alt av følelser inni seg.. når han drikker kommer de ut men i negativt. Har bare ikke nok baller. Han sier han elsker meg og vil være sammen med meg.. men opplever at hverdagen mangler mye kjærtegn. Har vurdert å stikke flere ganger men jeg elsker han jo. Føler at dagene blir veldig fokusert på barna og ikke oss.. det er vel ganske normalt.. men er det flere enn meg som opplever det sånn ? Går det over? 

Anonymkode: 25364...ab4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det handler jo ikke om at han ikke har baller. Det handler om at han ikke har god kontakt med følelsene sine, og er usikker på hvordan håndtere de. (En veldig vanlig problemstilling, men vanligst blandt menn)

Du virker utrolig sneversynt og lite forståelsesfull. Hva med å heller ønske å forstå han, og kanskje hjelpe han med å forstå seg selv? Det er jobben din som partner, hjelpe og støtte partneren. Prøv parterapi.

Anonymkode: 5d2d6...9df

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det handler jo ikke om at han ikke har baller. Det handler om at han ikke har god kontakt med følelsene sine, og er usikker på hvordan håndtere de. (En veldig vanlig problemstilling, men vanligst blandt menn)

Du virker utrolig sneversynt og lite forståelsesfull. Hva med å heller ønske å forstå han, og kanskje hjelpe han med å forstå seg selv? Det er jobben din som partner, hjelpe og støtte partneren. Prøv parterapi.

Anonymkode: 5d2d6...9df

Hehh.. vi har prøvd.. prøver virkelig å snakke med han, men han sier lite og lyver når vi er i terapi..er ikke så lett.. han sier f eks at han synes vi har det veldig bra.. helgen etter kan han godt si til meg at han ikke synes vi har det bra og er usikker på hva han føler.. selv etter at jeg virkelig har prøvd.. jeg blir så usikker og er usikker på hvor jeg har han

Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen?

Anonymkode: 03c8b...9a5

Skrevet

6 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...