Gå til innhold

Unormalt som 38 åring aldri vært på fest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det unormalt som 38 åring å aldri vært på fest, aldri vært full, og aldri hatt et forhold? 

Anonymkode: a92c4...0f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er vel ganske uvanlig i Norge. 

Anonymkode: a3e95...9f7

Skrevet

Ekstremt uvanlig. Men ikke ulovlig 😅 Ville nesten gjettet at vedkommende ikke er heelt i vater. Slemt sikkert men det er nå sånn jeg tenker.

Anonymkode: 9e971...ebf

Skrevet

Ja, litt. Men er jo ikke sånn at jeg ikke ville hatt noe med deg å gjøre for det. Men hvorfor har du aldri vært på fest? 

Anonymkode: 6dace...0f7

Skrevet
3 minutes ago, Anonym bruker said:

Ja, litt. Men er jo ikke sånn at jeg ikke ville hatt noe med deg å gjøre for det. Men hvorfor har du aldri vært på fest? 

Anonymkode: 6dace...0f7

Kvinne 38 år, har asperger, angst og depresjon.

Skrevet

Definitivt uvanlig. Men aldri for sent å begynne!! 

Anonymkode: 883a5...deb

Skrevet
17 minutes ago, Anonym bruker said:

Kvinne 38 år, har asperger, angst og depresjon.

Det er nok ikke så uvanlig at ungdommer med asperger ikke starter med festing slik andre ungdommer gjør, og at man dermed ikke får trening eller omgangskrets hvor festing er en del av livet.

Trøsten er vel at det ikke uvanlig som 38-åring å være lite på fest.

Anonymkode: ce726...af8

Skrevet
25 minutes ago, Anonym bruker said:

Definitivt uvanlig. Men aldri for sent å begynne!! 

Anonymkode: 883a5...deb

Er festing og fylling så morsomt da?

Skrevet

Fest og fyll er uvesentlig. Men forhold er vesentlig.

Skrevet

Du har ikke gått glipp av noe! Og en kjæreste kan man få uten å gå på fest..

Anonymkode: d84e1...adb

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du har ikke gått glipp av noe! 

Anonymkode: d84e1...adb

Eh...jo. 25 år med kjærester, sex etterhvert, nestenkjærester, engangsligg, rare og fine og feil forhold, brudd, tilpasninger og grenseoppganger, og alt annet som følger med av å lære seg å leve med et annet menneske på best mulig måte. Det er ikke ingenting.

Skrevet
8 timer siden, sug lut skrev:

Eh...jo. 25 år med kjærester, sex etterhvert, nestenkjærester, engangsligg, rare og fine og feil forhold, brudd, tilpasninger og grenseoppganger, og alt annet som følger med av å lære seg å leve med et annet menneske på best mulig måte. Det er ikke ingenting.

Til tross for denne "opplæringen" er det svært mange som strever i sine forhold. Sikkert gøy, men absolutt nødvendig er det ikke. Finnes andre arenaer for å lære sosialt samspill, uten alkoholpåvirkning tom

Anonymkode: 40bc2...88f

Skrevet
8 hours ago, sug lut said:

Herregud, snakk om å sparke noen som ligger nede. 

Skrevet

Det er nok ikke så uvanlig for de som sliter psykisk, men det er ganske uvanlig for psykisk friske

Har selv en søster på drøye 30 år som sliter psykisk og hun har aldri hatt noen kjæreste, har knapt venner irl (men har flere på nett) og nå er det vanskelig å finne fordi hun rett og slett mangler livskompetanse. Hun har opplevd så lite selv... 

Men jeg tenker at det er fullt mulig for henne å finne noen, hun er snill som dagen er lang og hun må bare finne noen som aksepterer henne som hun er og ser forbi hennes manglende livskunnskap. 

Ikke så lett kanskje, men mulig. 

Anonymkode: dbe75...06e

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det unormalt som 38 åring å aldri vært på fest, aldri vært full, og aldri hatt et forhold? 

Ja, det er uvanlig.

Fest og fyll er jo ikke det verste å gå glipp av, men å aldri ha vært i et forhold synes jeg virker litt trist. 

Anonymkode: f098a...89d

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ville du reist på fest nå? Og ville du hatt kjæreste?

Anonymkode: 68358...13f

Skrevet

Det er uvanlig, men ikke nødvendig heller. Vi mennesker er laget forskjellig. Ikke alle digger fest og fyll, og ikke alle trives i parforhold.  Det viktige er at du lever et liv som du stort sett liker.

Hvis dett plager deg, så kan du prøve å gjøre noe med det 😊

Skrevet

Uvanlig, men ikke unormalt.

Anonymkode: 7ecf8...64b

Skrevet
13 timer siden, sug lut skrev:

Jeg har aldri hatt et "engangsligg" og ser ikke akkurat på det som et mangel. Enig med resten da. 

Anonymkode: 8b346...8b1

Skrevet
På 11.8.2018 den 22.52, Anonym bruker skrev:

Ja, det er litt unormalt. Jeg er 41, har vært på mange fester, har vært full mange ganger, men har aldri vært i et forhold og føler meg ganske unormal desverre.

Anonymkode: 41a25...f33

Skrevet
På 12.8.2018 den 8.26, Anonym bruker skrev:

Herregud, snakk om å sparke noen som ligger nede. 

Enig.

Hvis det kan være en trøst hi, så gikk ikke jeg på fest før jeg var tyve. Før det bodde jeg sammen med en svært kontrollerende mor.

Jeg var jomfru til jeg ble sammen med min første kjæreste som 26-åring. Har vært sammen i over 20 år nå, og har et godt og ukomplisert forhold med god sex. Vet det ikke er helt normalt, og jeg har sikkert gått glipp av noen erfaringer. Men jeg har andre.... og jeg føler meg ikke mindre verdt enn de som har festet mye og hatt mange menn.

Det bør ikke du gjøre heller. Ta sjansen og hiv deg ut i livet. Det har noe godt i vente for deg også!

Anonymkode: f71b3...53d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...