Gladmor30 Skrevet 11. august 2018 #1 Skrevet 11. august 2018 Hei. hvilket type forhold tror dere er enklest å få til å fungere. Et forhold der eks. Mannen er borte 2-4 uker om gangen, eller der mannen kommer hjem hver dag, og en har den vanlige rutinen i hverdagen. ?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #2 Skrevet 11. august 2018 Jeg er veldig glad for å ha han hjem hver ettermiddag. Anonymkode: 6bd5a...f2a
Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #3 Skrevet 11. august 2018 Hadde ikke ønsket å være alene i 2-4 uker i slengen! Det tror jeg heller ikke barna hadde ønsket Anonymkode: fdb91...c3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå