Gå til innhold

Redd førstegangsgravid.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg tror jeg er 6 eller 7 uker på vei, og er førstegangsgravid. Gjennom svangerskapet har jeg blant annet hatt mensenmurringer av og på. Løpe av dagen idag har jeg hatt lysebrun utflod når jeg tørker meg etter dobesøk og mensenmurringer nesten hele dagen. Men ikke kjempevonde, og det er ikke mye utflod. Men jeg er så innmari redd det er en begynnende abort. Jeg og sambo har prøvd ett år, og det var lykke i heimen da testene viste positiv. Er det noen som har opplevd dette, og at det har gått bra? Tenker å bestille me tidlig UL på mandag på privatklinikk for å sjekke om alt er bra. 

Anonymkode: bf830...1a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg er førstegangs gravid, så har ikke så mye erfaring. Men jeg har også lysebrun utflod, hatt det i ca 2 uker nå, men tror det er ganske normalt. Ville ikke bekymret meg med mindre det kommer friskt rødt blod. Jeg har også hatt mensmurringer og til tider kan det gå lang tid før jeg kjenner noe som helst. Men jeg har konstant ømme bryster og jeg har kjøpt mange tester på eBay, så tar en i ny og ne bare for å være helt sikker. 😅

 

Håper alt er bra og at spiren din sitter 🌱🤞 Lykke til ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker med førstemann, på selveste julaften , begynte jeg å blø brunt. Var ca 7 uker på vei. Jeg var helt i kjelleren den dagen. Var sikker på at det skulle gå galt, men det gjorde det ikke 😁 

 

Anonymkode: b99de...a3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som har mens murringer, det er mest sannsynlig for at livmora vier seg ut :) hadde det sjæl i starten. Nå har det kommet tilbake (hatt det siden uke 28) og jordmor sier det er modning. 

Så ikke no å bekymre seg for om dere er det :) lykke til!

Anonymkode: 9ff80...59f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...