Gå til innhold

Når kan barn bade i badekar uten konstant oppsyn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min nærmer seg 3.5år, og jeg er høygravid. Å sitte på krakk på badet er ikke en høydare akkurat.. 

Når var dere komfortable med å la dem bade uten konstant tilsyn? Hører han veldig godt i stua, og han snakker/plasker mye..

Anonymkode: cd73c...3d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 år.

Anonymkode: c758f...4b3

Skrevet

Begynte å gå litt ut og inn rundt 3,5 år. Nå er hun nylig fylt fire og jeg slapper av på sofaen som er i naborommet mens hun bader. Hun har sklimatte i karet da. Hun skravler så fælt så hører henne konstant. 

Anonymkode: 52a0d...1c9

Skrevet

Min er straks 5, og jeg sitter der fortsatt hele tiden.

Anonymkode: 28f2b...d0c

Skrevet

Kommer an på hvor mye man hører. Jeg satt til rundt fem år, men hun kunne legge seg mye ned i karet, ikke bare sitte og leke. Jeg ville ihvertfall ventet til 4 år.

Anonymkode: 154cf...9d2

Skrevet

Jeg gjorde vel alltid noe når de var i badekaret. Klesvask, bretting, vasking og rydding på badet. De badet ikke hver kveld, så passet alltid på å ha noe å gjøre. Nå har ingen av ungene vært veldig aktive i badekaret. Hadde de vært merr aktive der så hadde jeg ikke kunnet det. Med minsta gikk jeg ut og inn også. Hun skravlet på inn og utpust, så var det ett sekunds pause på hun gikk varselslampene mine. 

Anonymkode: 1f9c1...bc0

Skrevet

Etter 5 år

Anonymkode: 12cbb...a3b

Skrevet

min er 7 og akkurat begynt med det

Anonymkode: 64495...bca

Skrevet

Til rundt skolealder har vi oppholdt oss i rommet, eller gått litt til og fra og lagt på plass klær. Nå bader seksåringen «alene». Døra står åpen og vi er i området og passer på. Jeg ligger gjerne på senga og slapper av, med åpen dør så jeg ser rett inn på badet. Men vi har sluttet å være badevakt😊

Anonymkode: 09d62...029

Skrevet

Når han var ca 4 så sto jeg utenfor badet. og hang opp tøy feks, eller lign, så lenge han sang og traller kontinuerlig.

Han er nå 6år, og fortsetter å enten være inne eller rett utenfor (så vi kan prate sammen)

At du er høygravid er dårlig unnskyldning. Det har jeg vært også, og med bekkenløsning som krevde krykker. Da satt jeg enten en mer konfertabel stol inn, eller så ble det kjappe dusjer når formen min var lei. 

Anonymkode: df1e0...13a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...