Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #1 Skrevet 11. august 2018 Begge har barna 50/50. Det er 50 mil avstand. De kan møtes en langhelg i måneden (noen ganger oftere), og alle ferier hvor de ikke har barna. De er over 40 år, så flere barn er ikke aktuelt. Om ca. seks-sju år kan de flytte sammen (når barna er flyttet ut). Anonymkode: 0361e...e7e
Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #2 Skrevet 11. august 2018 Hvis begge er innstilte på det, og lojale av natur, ja Anonymkode: da87d...4ba
Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #3 Skrevet 11. august 2018 Ja, det kan det.. men orker dere!? 50 mil!? Jeg hadde kommet til å dødd av savn i hverdagen! Anonymkode: 53b13...c86
Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #4 Skrevet 11. august 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det kan det.. men orker dere!? 50 mil!? Jeg hadde kommet til å dødd av savn i hverdagen! Anonymkode: 53b13...c86 Men hva er oddsen for å finne noen man virkelig vil være sammen med? Anonymkode: 0361e...e7e
Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #5 Skrevet 11. august 2018 Å være særboere så lenge man har hjemmeboende barn ser jeg ikke som noe problem, heller det motsatte. Kunne aldri tenkt meg å flytte sammen med noen som ikke er barnas far så lenge de bor hjemme. Men avstanden er lang da, 50 mil er langt... Hvem av dere er villig til å flytte når ungene blir større, såpass langt unna barnebarn osv uten å kunne være til hjelp i hverdagen? Anonymkode: 7e374...ffa
Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #6 Skrevet 11. august 2018 Jeg var i et langdistanseforhold hvor vi så hverandre en gang i året. Gift nå på 6 året, så ja, det kan gå Anonymkode: f08b2...62a
Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #7 Skrevet 11. august 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Å være særboere så lenge man har hjemmeboende barn ser jeg ikke som noe problem, heller det motsatte. Kunne aldri tenkt meg å flytte sammen med noen som ikke er barnas far så lenge de bor hjemme. Men avstanden er lang da, 50 mil er langt... Hvem av dere er villig til å flytte når ungene blir større, såpass langt unna barnebarn osv uten å kunne være til hjelp i hverdagen? Anonymkode: 7e374...ffa Jeg er villig til det. Min jobb er så fleksibel at jeg kan jobbe der. Anonymkode: 0361e...e7e
Anonym bruker Skrevet 12. august 2018 #8 Skrevet 12. august 2018 Jeg er litt oppi samme situasjon. Har funnet en jeg liker 45 mil unna. Vi har hvert vårt barn i skolealder i hovedomsorg. Jeg har sjelden barnefri da mitt barns far er en elendig far. Men de sees jo innimellom. Skal vi ha en fremtid sammen er det meg som må flytte, uten at jeg vil si detaljert om hvorfor. Men vil jeg dra sønnen min ut av sitt kjente miljø? Flytte 45 mil unna hans besteforeldre og tanter og onkler og søskenbarn? 😯 Anonymkode: 6b1e3...01d
Anonym bruker Skrevet 12. august 2018 #9 Skrevet 12. august 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er litt oppi samme situasjon. Har funnet en jeg liker 45 mil unna. Vi har hvert vårt barn i skolealder i hovedomsorg. Jeg har sjelden barnefri da mitt barns far er en elendig far. Men de sees jo innimellom. Skal vi ha en fremtid sammen er det meg som må flytte, uten at jeg vil si detaljert om hvorfor. Men vil jeg dra sønnen min ut av sitt kjente miljø? Flytte 45 mil unna hans besteforeldre og tanter og onkler og søskenbarn? 😯 Anonymkode: 6b1e3...01d Det ville jeg aldri gjort. Derfor er det helt uaktuelt for meg å flytte før ungene flytter ut. hi Anonymkode: 0361e...e7e
Anonym bruker Skrevet 12. august 2018 #10 Skrevet 12. august 2018 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er litt oppi samme situasjon. Har funnet en jeg liker 45 mil unna. Vi har hvert vårt barn i skolealder i hovedomsorg. Jeg har sjelden barnefri da mitt barns far er en elendig far. Men de sees jo innimellom. Skal vi ha en fremtid sammen er det meg som må flytte, uten at jeg vil si detaljert om hvorfor. Men vil jeg dra sønnen min ut av sitt kjente miljø? Flytte 45 mil unna hans besteforeldre og tanter og onkler og søskenbarn? 😯 Anonymkode: 6b1e3...01d Nei, selvfølgelig ikke! Da må du rett og slett vente med å realisere deg selv til sønnen er ute av redet. Anonymkode: 7e374...ffa
Anonym bruker Skrevet 12. august 2018 #11 Skrevet 12. august 2018 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er litt oppi samme situasjon. Har funnet en jeg liker 45 mil unna. Vi har hvert vårt barn i skolealder i hovedomsorg. Jeg har sjelden barnefri da mitt barns far er en elendig far. Men de sees jo innimellom. Skal vi ha en fremtid sammen er det meg som må flytte, uten at jeg vil si detaljert om hvorfor. Men vil jeg dra sønnen min ut av sitt kjente miljø? Flytte 45 mil unna hans besteforeldre og tanter og onkler og søskenbarn? 😯 Anonymkode: 6b1e3...01d Nei, det vil du selvsagt ikke! Anonymkode: 63ccc...9bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå