Gå til innhold

Homofili, gener eller miljø?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror du homofili skyldes arv/gener, eller også miljø? Homofili er overrepresentert blant menn som har blitt seksuelt misbrukt av menn mens de var i ung alder. Det kan tyde på det siste.

Anonymkode: 5774a...a75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner til 4 familier hvor to søsken i hver familie er homofile (både jenter og gutter) så enten må de jo ha blitt misbrukt, eller så er det gener da...

Anonymkode: a98ae...746

Skrevet

Kanskje en kombinasjon av disposisjon og miljø? Eller hormonelle påvirkninger? De har vel uke klart å fonne et homo-gen enda?

Anonymkode: 1cd81...e08

Skrevet
5 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg kjenner til 4 familier hvor to søsken i hver familie er homofile (både jenter og gutter) så enten må de jo ha blitt misbrukt, eller så er det gener da...

Anonymkode: a98ae...746

Eller miljø.

Skrevet

Jeg tenker at det ikke har noe som helst betydning. Hele spørsmålet antyder jo at homofili er et avvik som må korrigeres, og det er det ikke. 

Homofili trenger bare å aksepteres, og så er alle problemer knyttet til emnet løst.

Anonymkode: 659b7...12f

Skrevet

Jeg har en nær venn som er homofil! Hans eneggede tvillingbror er heterofil - så kun genetisk kan det ikke være!

Anonymkode: ba795...501

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Jeg har en nær venn som er homofil! Hans eneggede tvillingbror er heterofil - så kun genetisk kan det ikke være!

Anonymkode: ba795...501

Mange som mener det ikke stemmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...