Gå til innhold

Reisesyketablett til 4,5 åring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man gi det? Tenker evt postafen.

Anonymkode: 6ef9d...57a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står fra 6 år på pakken. Ville hørt med lege.

Anonymkode: c5ec8...7cf

Skrevet

jeg gjør det ikke, da det er fra 6 år

Anonymkode: 06f8c...2e9

Skrevet

Jeg har gitt en kvart tabelett til min fireåring. Det var det som var anbefalt før og vi har ikke hatt noen negative reaksjoner på det. 

Heller en kvart tablett noen få ganger i året enn et mareritt av en biltur. Å være bilsyk er noe av det verste som finnes! 

Anonymkode: 33167...9a4

Skrevet

Spørg lege eller apotek! 

-vi gir vores på 5, 1/2  postafen. Han blir let Sjøsyk. Ringede lægevagten  og de anbefalte 1/2 

Anonymkode: 00c3b...7ef

Skrevet

I samråd med legen får jeg gi en kvart postafen til min snart treåring :)

Anonymkode: 434f1...b78

Skrevet

jeg gir en 1/2 postafen til min 5-åring (snart 6)!!

Anonymkode: a08f9...a6b

Skrevet

Ja, du kan gi postafen. Vi gir vår på 3 år en halv postafen etter beskjed fra legen. 

Anonymkode: 427af...a52

Skrevet

Jeg har snakket med både lege og apotek ang dette da jeg har ei veldig bilsyk frøken. De har sagt at jeg kan gi 1/4 tablett og det gjør vi av og til.

Anonymkode: 9f5d2...da0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...