Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #1 Skrevet 11. august 2018 Han er 10 mnd og alldeles håpløs. Sover når han ligger på puppen om natta, ellers vrir og styrer og bråker han. Jeg kan ikke la han ligge på puppen hele natta for jeg blir så sår.. Han legger seg i 19 tiden, ammes i søvn. Styrer hele kvelden og natten. Første dupp sover han godt noen ganger, maks en time. Andre dupp en halvtime, selv om jeg triller. Han får for lite søvn, og er sur og utilpass... noen tips??!! Anonymkode: 237e9...bb6
Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #2 Skrevet 11. august 2018 Smokk? Får han grøt? Anonymkode: 13c43...f28
Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #3 Skrevet 11. august 2018 blir veldig dumt og venne til han sover ved puppen da blir det mye vanskeligre og få han til og roe seg, jeg gjorde samme feilen med min elsde, minste vennet vi av natta amme når han var 8mnd, han ville ikke ha mer når han var 13 mnd,mens storebror var nesten 3 Anonymkode: 989f2...0dd
Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #4 Skrevet 11. august 2018 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: blir veldig dumt og venne til han sover ved puppen da blir det mye vanskeligre og få han til og roe seg, jeg gjorde samme feilen med min elsde, minste vennet vi av natta amme når han var 8mnd, han ville ikke ha mer når han var 13 mnd,mens storebror var nesten 3 Anonymkode: 989f2...0dd Gjorde det med alle mine tre, har aldri hatt et eneste søvnproblem. Anonymkode: a48e4...71b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå