tippetue82 Skrevet 10. august 2018 #1 Skrevet 10. august 2018 Til dere som har startet / skal igang med tilvenning i barnehage med deres kjære små og prøver å samle tanker, følelser, planer, innkjøp, rutiner og alt som følger med en ny hverdag med ett barnehagebarn. Jeg vil bare si, som ansatt i barnehage: - Tusen takk for at dere overlater det mest dyrebare dere har i våre hender, selvom kanskje både hjerte og hode stritter imot. - Takk for at dere gir oss den tilliten det er, å vinke hadet med ett smil om morgenen selvom barnet er oppløst i tårer - for dere vet at vi er der for barnet og vil gi den omsorgen som barnet trenger. - Takk for at vi får muligheten til å bli kjent med nettopp ditt barn - og dere foreldre. - Tusen takk for at vi får bli med på reisen og oppdagelsen av den store, vide verden og ikke minst få se den gjennom nye øyne... hvert eneste barn har sine egne oppdagelser og ser den på sin måte. - Takk for at vi får dele på undringer, opplevelser, sorger og gleder... Gi trøst og omsorg ved ett skrubbsår eller glede oss sammen over den fine steinen dere fant på vei til barnehagen. - Tusen takk for at vi får muligheten til å ta en del av den spennende utviklingen som skjer de første årene.... det er like fantastisk hver gang å kunne ta del i, sammen med dere, gleden over de første skrittene, første puslespill, første dotur, osv..... - Og ikke minst, Tusen Takk for at vi får motta mange gode klemmer og smil, som kan lysne selv den gråeste mandagsmorgen. ------- Kunne takket for så mye, mye mer, men skulle jeg tatt med alt, så hadde innlegget aldri blitt ferdig... Dette er bare en liten hilsen fra "motsatt" side nå i tilvenningsperioden og vit at vi vil gjøre alt vi kan for at deres barn og dere foreldre skal få en best og tryggest mulig oppstart og barnehagehverdag. Og vi har altså verdens beste jobb....... (Jeg skriver "vi" i innlegget, for det er mange, fantastiske ansatte i dette landet som jeg regner med har de samme tankene 🙂 )
Anonym bruker Skrevet 10. august 2018 #2 Skrevet 10. august 2018 Tusen takk for at du ser ettåringen min, alt hun trenger og er. Tusen takk for at du tar meg på alvor. Tusen takk for at du vil være min datters viktigste omsorgsperson, utenom meg selv. Hun kommer til å bli uendelig glad i deg. Anonymkode: d22f6...5bc
Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #3 Skrevet 11. august 2018 Omg, det er en jobb, du var da virkelig full av deg selv Anonymkode: 47c04...7be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå