Gå til innhold

Hvem er verst?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hun som har sex med mannen til sin venninne, eller mannen som har sex med konens venninne (deres felles venn)?

Begge deler er jo et grusomt svik, så det er kanskje ikke noe poeng i å rangere dem, men...

Jeg har inntrykk av at de fleste vil fordømme kvinnen i et sånt tilfelle. 

Anonymkode: 674e0...8b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker umiddelbart mannen! Det er han som har en forpliktelse ovenfor. 

Venninnen er absolutt ikke uten skyld heller, for det moralske ansvaret er minst like viktig, men nå har vi ikke lik moral og like verdier alle sammen. 

Så den verste for min del er uten tvil mannen!!

Anonymkode: 57e51...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bestevenninne og jeg er på en underlig måte «sjelevenner». Litt rart å skrive det ser jeg. Vi kommuniserer ofte bare med blikket og vet hva den andre tenker osv. Vi har i hvertfall et helt spesielt venninneforhold, er vel poenget. Hadde hun vært venninnen som gjorde dette hadde det vært et større svik tror jeg. Hadde det vært en mer perifer venninne hadde mannen vært verst. Det er jo i utgangspunktet mannen som har den største forpliktelsen her.

Umulig spørsmål, tror ikke man vet før man er der.

Anonymkode: a9321...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her.
Det kommer vel i stor grad an på hvor gode venninner kvinnene er. Hvis de er sjelevenner, slik en beskriver her, er det et større svik enn hvis de er omgangsvenner.

Anonymkode: 674e0...8b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge er umoralske drittsekker, men det er et større svik å bedra en livsledsager enn en venn, tross alt. 

Anonymkode: de23e...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville ikke tilgitt noen av dem, men det et mannen min som giftet seg med meg og lovet meg troskap. Det ville være enda verre enn venninnes svik for meg. Jeg har flere venninner men bare én mann (som alltid vil være familie fordi han er far til mine barn).

Anonymkode: 6e7fb...9da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må faktisk svare venninne. Hadde blitt knust av det mannen gjorde, men venninna mi kjenner meg på en helt annen måte, og gjennom mange flere år enn mannen. 

Anonymkode: 32b7b...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tatt avstand fra begge, men om det er mulig å gradere ville jeg nok sagt at mannen var verst. 

Anonymkode: 72f10...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...