Gå til innhold

Gdansk i høstferien med barn. Kjedelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å fikse tennene i Gdansk. Tenker at barna kanskje kan bli med og ta det i høstferien. Er det noe der for dem å finne på? Eller blir det kjedelig en uke? De er fra 11-16 år. 

Anonymkode: b2b2f...157

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir kjedelig. Vi var der i en uke en sommer, men da gikk jo flere av dagene med på bading og strandliv, vi var også mye i nabobyen sopot, som er en badeby. 

Anonymkode: 27545...0b2

Skrevet

Kjedelig for ungene og du kommer hjem igjen med multiresistente bakterier.

Anonymkode: 3c326...fdc

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Kjedelig for ungene og du kommer hjem igjen med multiresistente bakterier.

He he ja det gjør nok alle. Reiser til en klinikk som er anbefalt av tannlege her hjemme. Ikke en liten tannlege i en bakgate. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

He he ja det gjør nok alle. Reiser til en klinikk som er anbefalt av tannlege her hjemme. Ikke en liten tannlege i en bakgate. 

MRSA er ikke et bakgate-fenomen.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

MRSA er ikke et bakgate-fenomen.

Man kan altså ikke bli hysterisk heller. 

Skrevet

-Det er et lite kjøpesenter i Gdansk (Madison), og så er det et gigantisk mellom Gdansk og Sopot (Galeria Baltycka)

-Jumpcity trampolinepark

-Sopot er en hyggelig liten by med gågate, flott strandpromenade og en kjempelang pir (ta tog eller ca 20 min med taxi)

-Gdansk zoo dyrepark

-Fun arena Gdansk. Stort senter med gocart, escaperoooms, paintball, lekeland, klatring+++

-ta sjørøverskute fra gamlebyen i Gdansk og ut til Westerplatte, ca 45 min hver vei

-stort pariserhjul i gamlebyen

-rusle rundt i gamlebyen, besøke katedralen og gå alle trappene opp for å få en fantastisk utsikt

-krigsmuseumet (2. verdenskrig) er veldig flott og imponerende tillaget. Det bare må oppleves, men tror det blir for sterkt for 11-åringen kanskje

-spise middag på Billy's. Veldig kule restauranter som er utformet som en gammel amerikansk diner

Dette jeg kommer på i farta😊

Anonymkode: 42630...a32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...