Gå til innhold

Plutselig høg puls...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Har ei stund slitt litt med at eg får nåke "illebefinnende" no mens eg er gravid.
Det starter med at eg kjenner at kroppen dunker, og pulsen min blir kjempehøg. Det forstetter med at eg blir varm og av og til veldig kvalm og eg ser farger og føles som om at eg skal dette i bakken. Når pulsen roer seg igjen (det skjer som regel på kort tid), så får eg haueverk og eg føler meg skikkelig utmatta, og alt eg vil er å legge meg å sove leeenge.
Eg har vert til lege fleire ganger, har snakka med jordmor om det, har ringt fødeavd for å sjå om dei kan svare meg. Men finner ingenting gale på tester, og dei kan heller ikkje gi meg noke svar på ka d kan ver.
 

Eg er sjukemeldt pga dette, men eg orka ikkje å vere det. For eg føler meg for frisk til å ikkje vere på jobb. No etter ferien, så starta eg på jobb igjen, noken få tima for å sjå korleis det gjekk. Det har gått heilt supert, heilt til i dag. Eg sto heilt i ro, hadde ikkje begynt å jobbe endå, når kroppen min begynte å galoppere og pulsen min var oppe i 142. (Har på pulsklokke)

Er d fleire som har opplevd dette som gravid? Eller uten å vere gravid?

 

Anonymkode: 1d8c8...f1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...