Anonym bruker Skrevet 10. august 2018 #1 Skrevet 10. august 2018 Hei ! Mine yngre søstre på 13 og 15 år skal passe en 7 åring og en 2 åring. Det blir vel fra kl 17- 23 ca. De skal sove over, og de passer/leker med dem dagen derpå også. Vi skal rydde i huset, mens de følger med litt. Jeg vet at jeg er veldig raus, tar av litt om du vil. Hva hadde du gitt? Anonymkode: 5d627...b84
Anonym bruker Skrevet 10. august 2018 #2 Skrevet 10. august 2018 Jeg tenker jeg hadde betalt dem 300,- hver. Det blir 50,- timen i den perioden de er barnevakter. Dette er jo dine søsken, så derfor tenker jeg det bør holde. Anonymkode: b5056...bb1
Anonym bruker Skrevet 10. august 2018 #3 Skrevet 10. august 2018 Hadde barnevakt en kveld vi skulle ut å ta oss en liten fest, hadde barnevakt fra 21.00 til ca 03.00, og fekk beskjed av mor hans at han brukte å få 500kr når han var barnevakt hos et anna vennepar.. Eg fekk bakoversveis og angra på heile greiene. Men vi hadde allerede spurt, og alt var planlagt. Men har ikkje hatt barnevakt sida den gang, då skal det vere krise om eg skal betale så mykje for at noken skal vere barnevakt ei så lita tid, mens ungane søve, og at barnevakta skal sitte å sjå film og ete godteri og drikke brus, som vi også hadde kjøpt inn. Anonymkode: da3e9...584
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 10. august 2018 #4 Skrevet 10. august 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde barnevakt en kveld vi skulle ut å ta oss en liten fest, hadde barnevakt fra 21.00 til ca 03.00, og fekk beskjed av mor hans at han brukte å få 500kr når han var barnevakt hos et anna vennepar.. Eg fekk bakoversveis og angra på heile greiene. Men vi hadde allerede spurt, og alt var planlagt. Men har ikkje hatt barnevakt sida den gang, då skal det vere krise om eg skal betale så mykje for at noken skal vere barnevakt ei så lita tid, mens ungane søve, og at barnevakta skal sitte å sjå film og ete godteri og drikke brus, som vi også hadde kjøpt inn. Anonymkode: da3e9...584 Det er en helt vanlig sum å betale det, for en kveld. Og en så ugunstig tid! De sitter ikke barnevakt for gøy heller. Det blir jo som en jobb uansett om ungene sover eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2018 #5 Skrevet 10. august 2018 1 minutt siden, Kari Mari skrev: Det er en helt vanlig sum å betale det, for en kveld. Og en så ugunstig tid! De sitter ikke barnevakt for gøy heller. Det blir jo som en jobb uansett om ungene sover eller ikke. Eg syns det va mykje! 300kr hadde vert nok, syns eg. Då hadde det blitt 50kr timen, og det er heilt OK sum for en ungdom. Anonymkode: da3e9...584
Anonym bruker Skrevet 10. august 2018 #6 Skrevet 10. august 2018 Her er 100 kr timen helt vanlig takst, det er det de fleste ber om når du spør hva de skal ha. Siden de er to, og i tillegg familie, kan du sikkert betale litt mindre. Anonymkode: 7dcf4...d90
Anonym bruker Skrevet 10. august 2018 #7 Skrevet 10. august 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eg syns det va mykje! 300kr hadde vert nok, syns eg. Då hadde det blitt 50kr timen, og det er heilt OK sum for en ungdom. Anonymkode: da3e9...584 Det er veldig lite, hadde du betalt så lite her hadde ikke barnevaktene kommet igjen.... Anonymkode: 7dcf4...d90
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 10. august 2018 #8 Skrevet 10. august 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eg syns det va mykje! 300kr hadde vert nok, syns eg. Då hadde det blitt 50kr timen, og det er heilt OK sum for en ungdom. Anonymkode: da3e9...584 Det syns nok ikke ungdommen 🙂 De er veldig klar over hva andre får, og legger seg nok på omtrent lik linje der. Hos oss er det veldig vanlig å få 500 for en kveld/natt i helgen.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2018 #9 Skrevet 10. august 2018 11 minutter siden, Kari Mari skrev: Det syns nok ikke ungdommen 🙂 De er veldig klar over hva andre får, og legger seg nok på omtrent lik linje der. Hos oss er det veldig vanlig å få 500 for en kveld/natt i helgen. Derfor ikkje vits i å bruke peng på slikt om en absolutt ikkje må. Eg skjøna godt dei vil ha det samme, og det er heilt greit. Men når ungdommen "kreve" så mykje, så er det nok mange, inkl meg sjølve, at ein brukar barnevakt mindre, og då blir det igjen mindre lett tjente peng til ungdommen Anonymkode: da3e9...584
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 10. august 2018 #10 Skrevet 10. august 2018 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Derfor ikkje vits i å bruke peng på slikt om en absolutt ikkje må. Eg skjøna godt dei vil ha det samme, og det er heilt greit. Men når ungdommen "kreve" så mykje, så er det nok mange, inkl meg sjølve, at ein brukar barnevakt mindre, og då blir det igjen mindre lett tjente peng til ungdommen Anonymkode: da3e9...584 Ja, det blir jo et valg. Da må man jo evnt redusere det sosiale livet sammen som par, eller velge å delta på ting hver for seg 😉
Anonym bruker Skrevet 10. august 2018 #11 Skrevet 10. august 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Her er 100 kr timen helt vanlig takst, det er det de fleste ber om når du spør hva de skal ha. Siden de er to, og i tillegg familie, kan du sikkert betale litt mindre. Anonymkode: 7dcf4...d90 Går for denne jeg 😊 Jeg hadde gitt de minst 500 kr. Men gir de 300. De fikk nylig dyr sminke av meg som de ikke hadde hatt råd til å kjøpt selv. De skal få mat på døra og snacks og alt mulig. Leie film . De skal være barnevakt om én mnd også. Blir én time mer, så kan de få 400 / 500 kr da. Takk for svar 😊 Anonymkode: 5d627...b84
Anonym bruker Skrevet 10. august 2018 #12 Skrevet 10. august 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er veldig lite, hadde du betalt så lite her hadde ikke barnevaktene kommet igjen.... Anonymkode: 7dcf4...d90 Høres kanskje urettferdig ut, men hadde det vært " ukjente" barnevakter og ikke familie, hadde jeg gitt mer. Men jeg har stilt opp så mye for søstrene og de får dyre ting av meg ofte, så egentlig skulle de ikke hatt noe som helst hehe. Neida, de skal få betalt, og jeg vet de blir glade for hva som helst. Hun ene fikk en 200 lapp for å passe noen timer, hun ble overlykkelig. Anonymkode: 5d627...b84
Anonym bruker Skrevet 10. august 2018 #13 Skrevet 10. august 2018 9 timer siden, Kari Mari skrev: Ja, det blir jo et valg. Da må man jo evnt redusere det sosiale livet sammen som par, eller velge å delta på ting hver for seg 😉 Nei, d trenger man ikkje å gjer Har besteforeldre som gledelig stiller opp om vi trenger barnevakt Og hittil har d berre vert én gang vi har betalt for barnevakt, og d var litt for å prøve d og sjå korleis d var. For den festen trengte vi så absolutt ikkje å reise på 😜 Og vi har et godt sosialliv ilag sjølvom vi ikkje betaler ungdommer for å passe ungene Ofte e dei m på d sosiale. For trenge jo ikkje å vere fest Anonymkode: da3e9...584
Anonym bruker Skrevet 10. august 2018 #14 Skrevet 10. august 2018 16 minutes ago, Anonym bruker said: Nei, d trenger man ikkje å gjer Har besteforeldre som gledelig stiller opp om vi trenger barnevakt Og hittil har d berre vert én gang vi har betalt for barnevakt, og d var litt for å prøve d og sjå korleis d var. For den festen trengte vi så absolutt ikkje å reise på 😜 Og vi har et godt sosialliv ilag sjølvom vi ikkje betaler ungdommer for å passe ungene Ofte e dei m på d sosiale. For trenge jo ikkje å vere fest Anonymkode: da3e9...584 Bare vær gjerrig og kjip du. Hi, 300 til familie er ok. Anonymkode: bef5f...282
Anonym bruker Skrevet 10. august 2018 #15 Skrevet 10. august 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Bare vær gjerrig og kjip du. Hi, 300 til familie er ok. Anonymkode: bef5f...282 hahaha gjerrig og kjip fordi eg ikkje trenger å bruke penger på å ha barnevakt? 😂 Den var veldig fin E med glede gjerrig og kjip for å slippe Penger som vi kan bruke på andre ting enn slikt e gode penger Anonymkode: da3e9...584
Anonym bruker Skrevet 10. august 2018 #16 Skrevet 10. august 2018 Datteren min på 16 får 120kr timen. Anonymkode: e25b9...8fe
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 10. august 2018 #17 Skrevet 10. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Nei, d trenger man ikkje å gjer Har besteforeldre som gledelig stiller opp om vi trenger barnevakt Og hittil har d berre vert én gang vi har betalt for barnevakt, og d var litt for å prøve d og sjå korleis d var. For den festen trengte vi så absolutt ikkje å reise på 😜 Og vi har et godt sosialliv ilag sjølvom vi ikkje betaler ungdommer for å passe ungene Ofte e dei m på d sosiale. For trenge jo ikkje å vere fest Anonymkode: da3e9...584 Har man besteforeldre så har man ikke bruk for mer barnevakt nei. Men det det jo ikke alle som har. Og da må man jo prioritere litt. Vi har aldri heller betalt for barnepass, for vi har også hatt besteforeldre som har stilt opp. Men skulle vi brukt en ungdom til å sitte, så hadde vi selvsagt betalt det det kostet😉
Anonym bruker Skrevet 10. august 2018 #18 Skrevet 10. august 2018 1 hour ago, Anonym bruker said: hahaha gjerrig og kjip fordi eg ikkje trenger å bruke penger på å ha barnevakt? 😂 Den var veldig fin E med glede gjerrig og kjip for å slippe Penger som vi kan bruke på andre ting enn slikt e gode penger Anonymkode: da3e9...584 Du er gjerrig og kjip fordi du ville betalt spottpris for barnepass. At du ikke trenger å betale barnevakt er jo fint for deg, men irrelevant for hvorvidt du er gjerrig Anonymkode: bef5f...282
Anonym bruker Skrevet 10. august 2018 #19 Skrevet 10. august 2018 26 minutter siden, Kari Mari skrev: Har man besteforeldre så har man ikke bruk for mer barnevakt nei. Men det det jo ikke alle som har. Og da må man jo prioritere litt. Vi har aldri heller betalt for barnepass, for vi har også hatt besteforeldre som har stilt opp. Men skulle vi brukt en ungdom til å sitte, så hadde vi selvsagt betalt det det kostet😉 Hadde eg trengt barnevakt så hadde eg selvfølgelig betalt d d kosta. Og d gjor eg når vi trengte d Men eg syns fortsatt at d e mykje Anonymkode: da3e9...584
Anonym bruker Skrevet 11. august 2018 #20 Skrevet 11. august 2018 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Bare vær gjerrig og kjip du. Hi, 300 til familie er ok. Anonymkode: bef5f...282 Takk 😊 Anonymkode: 5d627...b84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå