Gå til innhold

Er det farlig å få sæd i

Anbefalte innlegg

Skrevet

analen ? 

Anonymkode: 990ca...0dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Anonymkode: b0a98...438

Skrevet

Så det blir ikke sugd opp i tarmen og går over i blodet som f.eks en stikkpille ? 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Så det blir ikke sugd opp i tarmen og går over i blodet som f.eks en stikkpille ? 

Ikke noen større sjans for at det skjer der enn i vagina eller munnen. Eneste som eventuelt kan være en bivirkning ved sæd i analen er at det kan virke litt som klux hos enkelte. 

Skrevet

Nei. Og hva skulle evt skje om det ble "sugd opp"?

Anonymkode: 69461...2ac

Skrevet

Du risikerer å bli gravid og få en drittunge. 

Anonymkode: 58f31...e7d

Skrevet

Eneste er vel at du kan få i gang tarmene så du må veldig på do. 

Anonymkode: 6f5de...464

Skrevet

Farlig å farlig, det kommer ann på hvordan du ser det. 

Skjedde med meg og her sitter jeg med trillinger 😏

Anonymkode: 9b9e8...feb

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du risikerer å bli gravid og få en drittunge. 

Anonymkode: 58f31...e7d

😂😂 Genialt svar

Anonymkode: f19e7...570

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

analen ? 

Det er for faen ingen ting som heter analen! Det heter endetarmen. "Analen" er et tulleord som brukes av fjortiser!

Anonymkode: 601b9...ddf

Skrevet

Ok så du sier «endetarm sex» ???

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ok så du sier «endetarm sex» ???

Nei. Men det heter ikke "analen" av den grunn. Sier ikke "oralen" om munnen heller, selv om det heter oralsex.

Skrevet

Jo man sier oralen faktisk. Pr oral f.eks. 

Det kommer bare an på sammenhengen. Begge deler kan brukes, i ulike situasjoner. 

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo man sier oralen faktisk. Pr oral f.eks. 

Det kommer bare an på sammenhengen. Begge deler kan brukes, i ulike situasjoner. 

"Oral" og "anal" er ord. Selvsagt. "Analen" (og "oralen", men det har jeg aldri hørt noen si) er barnslige tulleord.

Skrevet

Er du gammel nok til å ha sex i det hele tatt? Tror du alt som er i endetarmen suges opp og går i blodbanen? Er blodårene dine fylt med avføring da eller? 

Og sæd er naturlig. Tror du ikke du har slimhinner i vaginaen også? 🤔🤔

Anonymkode: 10001...500

Skrevet

Er ikke farlig, men siden du nevner det, så er det ikke så digg å få i øynene😉

Anonymkode: 985a6...c5e

Skrevet

Pass på promping dagen der på, det kan godt hende det kommer ut mer enn du hadde tenkt. Er forøvrig ikke anbefalt for menn å analsex uten kondom. Da bakterien fra endetarmen kan gi uvi og bettennelse under forhuden. 

Anonymkode: 530e4...5ce

Skrevet

Ikke farlig i utgangspunktet. Man bør likevel bruke kondom med tanke på bakterier, og ikke minst kjønnssykdommer. De smitter nemlig også i analen 😉 

Anonymkode: 9053d...538

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke farlig i utgangspunktet. Man bør likevel bruke kondom med tanke på bakterier, og ikke minst kjønnssykdommer. De smitter nemlig også i analen 😉 

Anonymkode: 9053d...538

Endelig, fikk jeg svar på det jeg lurte på :) 

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er for faen ingen ting som heter analen! Det heter endetarmen. "Analen" er et tulleord som brukes av fjortiser!

Anonymkode: 601b9...dd

analen er et velbrukt ord akkurat som oralen, men du har vel helst sex i rektum du da, eller tarmsex eller kanskje fordøyelsessex, kjært barn har mange navn, jeg foretrekker analen 😀

Skrevet
På 11.8.2018 den 1.20, Anonym bruker skrev:

Endelig, fikk jeg svar på det jeg lurte på :) 

Nå var det vel ikke det du spurte om. Hadde du derimot spurt om analsex var farlig i første omgang. Så hadde dette vært svaret du hadde fått med en gang. 

Skrevet
På 12.8.2018 den 13.20, Anonym bruker skrev:

Nå var det vel ikke det du spurte om. Hadde du derimot spurt om analsex var farlig i første omgang. Så hadde dette vært svaret du hadde fått med en gang. 

Kunne helt sikkert ordlagt meg litt annerledes i hovedinnlegget, men som sagt svaret fikk jeg til slutt.  Så vant jeg et vedddemål i samme slengen og da er jeg fornøyd :) 

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kunne helt sikkert ordlagt meg litt annerledes i hovedinnlegget, men som sagt svaret fikk jeg til slutt.  Så vant jeg et vedddemål i samme slengen og da er jeg fornøyd :) 

Nå blei jeg nysgjerrig. Hva gikk veddemålet ut på? 

Skrevet
På 11.8.2018 den 1.27, Anonym bruker skrev:

At et ord er velbrukt betyr ikke at det ikke er komplett idiotisk. Det heter analsex, men det heter ikke sex i analen. Og nei, "moralen" er ikke et "velbrukt" ord, selv om jeg kan forestille meg at noen fjortiser bruker det fordi de tror "oral" har noe med sex å gjøre. 

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

At et ord er velbrukt betyr ikke at det ikke er komplett idiotisk. Det heter analsex, men det heter ikke sex i analen. Og nei, "moralen" er ikke et "velbrukt" ord, selv om jeg kan forestille meg at noen fjortiser bruker det fordi de tror "oral" har noe med sex å gjøre. 

Sex i analen eller analsex, tror de fleste vet hva som menes, enten man sier det på den ene eller den andre måten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...