Gå til innhold

Informer meg om fillers

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen markerte linjer jeg kunne tenkt meg å prøvd fillers på. Har prøvd å lese meg opp litt.. men hva er forskjell på botox og hyaluronsyre f.eks? 

Står at linjene blir mindre markerte etter flere gangers behandling?

Funker det? Hvor lenge varer det?

Anonymkode: bb90a...5bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Botox er ikke en filler, det er en nervegift som delvis lammer musklen der hvor injeksjonen settes, hyaluronsyre er derimot en filler som fyller ut linjene der hvor injeksjonen blir satt. Kan også bli brukt til å fremheve kinnbein, lepper osv. Botox varer i alt fra 3-4 måneder, og fillere varer fra 6 måneder til 12 måneder, alt ettersom hvor i ansiktet filleren settes. Begge deler fungerer jo, ville gått til en behandler for å få vurderer om botox eller filler er mest riktig for å behandle dine rynker, men hvis rynkene er dype er ofte filler best og dersom man bare har små linjer man vil forebygge er botox bedre. 

Anonymkode: 16c6f...7a6

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Botox er ikke en filler, det er en nervegift som delvis lammer musklen der hvor injeksjonen settes, hyaluronsyre er derimot en filler som fyller ut linjene der hvor injeksjonen blir satt. Kan også bli brukt til å fremheve kinnbein, lepper osv. Botox varer i alt fra 3-4 måneder, og fillere varer fra 6 måneder til 12 måneder, alt ettersom hvor i ansiktet filleren settes. Begge deler fungerer jo, ville gått til en behandler for å få vurderer om botox eller filler er mest riktig for å behandle dine rynker, men hvis rynkene er dype er ofte filler best og dersom man bare har små linjer man vil forebygge er botox bedre. 

Anonymkode: 16c6f...7a6

Takk for svar. Har så markerte linjer fra nese og ned til munn. Den buen på hver side og da blir det bittelitt heng i kjaken også. Skal gå å høre. Filler høres jo best ut da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...