Gå til innhold

Vind og bastøferja. Når innstilles den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye må det blåse før den innstilles pga vind? Skal over i morra... 

Anonymkode: 14131...a94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror aldri jeg har hørt at den har blitt innstilt. 

Anonymkode: 70640...2c3

Skrevet

Mye.Det blir ikke så store bølger der inne.

Anonymkode: 28579...4ec

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror aldri jeg har hørt at den har blitt innstilt. 

Tenker du pga vinden? For utover det står de jo støtt og stadig 😂

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Mye.Det blir ikke så store bølger der inne.

Åkey, da tar vi sjansen!

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Åkey, da tar vi sjansen!

Gjør det ja :p

Skrevet

Tok den en gang i vinter hvor det bølga så mye bare ved kaia at vi måtte holde oss fast i rekkverket. Det ulte! Så tror det skal myyyyye til.

Skrevet
5 minutter siden, Twintipp skrev:

Tok den en gang i vinter hvor det bølga så mye bare ved kaia at vi måtte holde oss fast i rekkverket. Det ulte! Så tror det skal myyyyye til.

Såpass ja! Nei da satser vi på at det går bra!

Skrevet

Herrefred,  det blåser virkelig ikke så mye på den kanten av landet at det er noe problem.  Ta det med ro! Hvordan tror derfor overlever der det virkelig er vær? I nordnorge?  På Vestlandet? 

Anonymkode: 7f90e...b57

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herrefred,  det blåser virkelig ikke så mye på den kanten av landet at det er noe problem.  Ta det med ro! Hvordan tror derfor overlever der det virkelig er vær? I nordnorge?  På Vestlandet? 

Du er dum, du. Tror liksom at det aldri er uvær noe annet sted enn i nordnorge og på vestlandet

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå har politiet gått ut med oppfordring om å la båtene stå fra i kveld og til lørdag og det er meldt 20 m/s i Horten. Men siden jeg ikke vet hvor sterk vind 20 m/s er, annet enn at det er varselflagg på yr, så spør jeg her 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Tenker du pga vinden? For utover det står de jo støtt og stadig 😂

Hehe DET er sant 😂 Tenkte pga vinden ja hehe

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehe DET er sant 😂 Tenkte pga vinden ja hehe

😂😂

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå har politiet gått ut med oppfordring om å la båtene stå fra i kveld og til lørdag og det er meldt 20 m/s i Horten. Men siden jeg ikke vet hvor sterk vind 20 m/s er, annet enn at det er varselflagg på yr, så spør jeg her 

Det er ikke så mye vind altså. Skulle det vært offentlige varsler og advarsel hver gang det blåste storm andre steder i landet..... De hadde ikke gjort annet!! Hilsen fra Vestlandet 

Skrevet

Helt ærlig,  man må bruke hodet og sansene sine. Ikke la dere skremme av media og monsteroppslag.

Skrevet

Det er ikke så mye vind altså. Skulle det vært offentlige varsler og advarsel hver gang det blåste storm andre steder i landet..... De hadde ikke gjort annet!! Hilsen fra Vestlandet 

Jeg lurte bare på om ferja gikk...

Skrevet

Helt ærlig,  man må bruke hodet og sansene sine. Ikke la dere skremme av media og monsteroppslag.

Hehe nei jeg er ikke skremt! Men om de f.eks har for vane av å innstille den i litt ruskevær så gidder jeg ikke kjøre til Horten på bomtur...

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehe nei jeg er ikke skremt! Men om de f.eks har for vane av å innstille den i litt ruskevær så gidder jeg ikke kjøre til Horten på bomtur...

Det skjønner jeg! 

Skrevet
20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mye må det blåse før den innstilles pga vind? Skal over i morra... 

Skal si jeg har tenkt på deg i dag Hi ! 

Kom du deg over fjorden ? Fy flate som det blåser ute ! Måtte lukke alle vinduene. 

Skrevet

Ser rett ut på ferja her og må si dere fikk nok en skikkelig tur over i dag. Sjeldent det blåser så mye her :) 

Anonymkode: 91d87...64b

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sa hun som er født under en stein, og tror at det er kun i nord og vest det kan være vind 😂

Anonymkode: 627a0...d7d

Skrevet

Nå er tre av de fem fergene innstilt. 

Anonymkode: f6cf6...1b3

Skrevet

Orkan i kasta er faktisk akkurat like mye vind på Østlandet som på Vestlandet (34 m/s på Svenner). Båter sliter seg, tak blåser av restauranter, stilaser og trær blåser over ende og fergeavganger må innstilles. Tror du at vi sutrer for en damebris bare fordi vi bor lenger sør enn deg?

Anonymkode: 882b7...d46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...