Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #1 Skrevet 9. august 2018 Kjøpte sko til 1000,- i går.... i dag har jeg mulighet å kjøpe skoene med 15%. De er ikke tatt ut av esken og jeg har kvittering. Hadde dere levert tilbake for så å kjøpe igjen for å spare 150,- eller er det flaut? Har fire unger og mange utgifter for tiden.... Anonymkode: f0656...d9d
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #3 Skrevet 9. august 2018 Hvis du har så dårlig råd bør du jo ikke kjøpe så dyre sko i utgangspunktet Anonymkode: b036b...1f7
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #4 Skrevet 9. august 2018 Har ikke så dårlig råd, men synes 150 er litt penger da 😊 Anonymkode: f0656...d9d
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #5 Skrevet 9. august 2018 Dette syns jeg lyser gjerrigknark lang vei. Vis du ikke vil betale det skoene egentlig koster, må du følge med på tilbud hele tiden og håpe de kommer på salg før de er utsolgt. Levere tilbake for så å kjøpe de igjen syns jeg er helt hårreisende. Anonymkode: 5f9b6...602
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #6 Skrevet 9. august 2018 Sært...hadde de vært på 50% greit, men ikke 150,- Anonymkode: da345...539
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #7 Skrevet 9. august 2018 Du har jo full rett til det da 😊 Anonymkode: 0e72f...98d
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #8 Skrevet 9. august 2018 Hadde glatt gjort det😊 Det er 150 kroner man kan bruke på noe annet! Litt penger her og litt penger der blir jo en del etter hvert! Anonymkode: f0a1a...ae9
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #9 Skrevet 9. august 2018 Her hadde sendt mannen til å levere de tilbake og kjøpt dem på nytt selv 😂 Anonymkode: 9e360...0f6
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #10 Skrevet 9. august 2018 Etter loven har du ikke bytterett, men hvis butikken har åpent kjøp i noen dager er det jo greit (men gnient). Anonymkode: bb947...27c
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #11 Skrevet 9. august 2018 Jeg syns den du kjøpte skoene av burde bli flau, som ikke opplyste deg om at de kom på salg i dag. Hadde ikke handlet der mer. Og ja, jeg hadde gått tilbake hvis det ellers passet sånn. Av prinsipp. Anonymkode: 843dc...aea
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #12 Skrevet 9. august 2018 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg syns den du kjøpte skoene av burde bli flau, som ikke opplyste deg om at de kom på salg i dag. Hadde ikke handlet der mer. Og ja, jeg hadde gått tilbake hvis det ellers passet sånn. Av prinsipp. Anonymkode: 843dc...aea Jobber selv i butikk og vi vet aldri om tilbud dagen før. Mail om slikt kommer oftest om morgenen og innimellom midt på dagen, begge ganger med umiddelbar virkning. Anonymkode: f0ccc...62d
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #13 Skrevet 9. august 2018 Etter at jeg har lest noen av tilbakemeldingene her, ble jeg egentlig litt nysgjerrig på hvordan butikken reagerer... Hun i skobutikken var kjempehyggelig og blid og sa at det ikke var noe problem. Det virket som om de var vant med det... Så tok jeg sjansen på å gjøre det samme med en bluse jeg hadde kjøpt i en annen butikk. Det var ikke noe problem der heller 😊 så på fem minutter fikk jeg over 200,- tilbake. Jeg hadde nok ikke gjort det om jeg hadde veldig godt råd. Men med 4 barn, deriblant 3 ungdommer, så bruker vi mye penger. Nå hadde vi akkurat konfirmasjon nr 3 og sponset førerkort på barn nr 2. I tillegg driver jeg med videreutdanning og jobber veldig redusert. Så alle monner drar... 😊 dette kommer jeg utvilsomt til å gjøre igjen! Anonymkode: f0656...d9d
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #14 Skrevet 9. august 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Etter at jeg har lest noen av tilbakemeldingene her, ble jeg egentlig litt nysgjerrig på hvordan butikken reagerer... Hun i skobutikken var kjempehyggelig og blid og sa at det ikke var noe problem. Det virket som om de var vant med det... Så tok jeg sjansen på å gjøre det samme med en bluse jeg hadde kjøpt i en annen butikk. Det var ikke noe problem der heller 😊 så på fem minutter fikk jeg over 200,- tilbake. Jeg hadde nok ikke gjort det om jeg hadde veldig godt råd. Men med 4 barn, deriblant 3 ungdommer, så bruker vi mye penger. Nå hadde vi akkurat konfirmasjon nr 3 og sponset førerkort på barn nr 2. I tillegg driver jeg med videreutdanning og jobber veldig redusert. Så alle monner drar... 😊 dette kommer jeg utvilsomt til å gjøre igjen! Anonymkode: f0656...d9d Skrevet av HI forresten.... Anonymkode: f0656...d9d
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #15 Skrevet 9. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Etter at jeg har lest noen av tilbakemeldingene her, ble jeg egentlig litt nysgjerrig på hvordan butikken reagerer... Hun i skobutikken var kjempehyggelig og blid og sa at det ikke var noe problem. Det virket som om de var vant med det... Så tok jeg sjansen på å gjøre det samme med en bluse jeg hadde kjøpt i en annen butikk. Det var ikke noe problem der heller 😊 så på fem minutter fikk jeg over 200,- tilbake. Jeg hadde nok ikke gjort det om jeg hadde veldig godt råd. Men med 4 barn, deriblant 3 ungdommer, så bruker vi mye penger. Nå hadde vi akkurat konfirmasjon nr 3 og sponset førerkort på barn nr 2. I tillegg driver jeg med videreutdanning og jobber veldig redusert. Så alle monner drar... 😊 dette kommer jeg utvilsomt til å gjøre igjen! Anonymkode: f0656...d9d Som butikkansatte er vi profesjonelle utad. Men hva vi sier og hva vi tenker og hva vi snakker om på bakrommet er ikke alltid det samme. Som kunde har du ikke krav på å levere tilbake en vare, dette er opp til hver og en butikk. Anonymkode: f0ccc...62d
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #16 Skrevet 9. august 2018 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Som butikkansatte er vi profesjonelle utad. Men hva vi sier og hva vi tenker og hva vi snakker om på bakrommet er ikke alltid det samme. Som kunde har du ikke krav på å levere tilbake en vare, dette er opp til hver og en butikk. Anonymkode: f0ccc...62d Det er helt greit! Pga av profesjonaliteten ble turen i butikken for meg en uproblematisk og enkel sak på under 5 min. Hva de ansatte tenker om meg er meg totalt likegyldig. Hun i dag var virkelig supersøt og i så fall en god skuespiller 😊 Det var 14 dager åpent kjøp, så det var uansett noe jeg kunne gjøre... Anonymkode: f0656...d9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå