Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #1 Skrevet 9. august 2018 Blir litt flau over at jeg er en voksen dame som ikke orker tanken på at noen skal være sur på meg. At folk ikke liker meg gjør ikke noe, så lenge de ikke evt konfronterte meg med det (det har ikke skjedd heldigvis). Når det bare handler om meg så gjør det liksom ingenting. Men jeg har en tendens til å overføre dette på ungene, jeg står ikke opp for de rett og slett. Det er en del ganger hvor andre barn har helt tydelig skyld i en konflikt og jeg ber mine barn si unnskyld og får de til å leke et annet sted osv. Noen tips om hvordan jeg kan manne meg opp litt? Anonymkode: 3ae13...7e3
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #2 Skrevet 9. august 2018 Voksne skal ikke velge side i barns konflikter. De skal veilede barna i å finne en løsning på konflikten. Anonymkode: a528b...c31
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #3 Skrevet 9. august 2018 Har det på samme måte dessverre. Blitt noe tøffere når det gjelder konflikter mellom ungene, men syns fortsatt det er vanskelig hvis andre foreldre er der. Har ingen råd dessverre, men følger tråden. Anonymkode: 8fbba...b94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå