Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #1 Skrevet 9. august 2018 Jeg har 11km til jobb og vurderer ulike alternativer. Var innom Sport1 og fikk anbefalt deres eget merke til 16999. Noen som har erfaring med den? Eller en annen sykkel du sterkt vil anbefale? Jeg må ha oppreist sittestilling og den må tåle kulde og daglig bruk 😉 Anonymkode: 6048f...bef
Ayn Skrevet 9. august 2018 #2 Skrevet 9. august 2018 Jeg har el-sykkel fra Sykkelpikene, den er fantastisk. God å sitte på og solide hjul og nydelig å se på.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #3 Skrevet 9. august 2018 Jeg har en Haibike. Prøvde mange før jeg bestemte meg😉 Du bør se på bruksområdet ditt og underlaget du skal sykle på. Jeg sykler endel oppoverbakker samt ujevnt underlag. For meg var det viktig ned god demping og nok gir. oppreist sittestilling ordner manuansett med en «dings» som løfter styret og sete kan man bytte til «kjæringsete» uansett sykkeltype. Anonymkode: 3a4b8...76b
geitemarken Skrevet 9. august 2018 #4 Skrevet 9. august 2018 Jeg begynte med en bysykkel og har endt opp med en offroad med demping som er bygget opp i mer sittende stilling. Dette pga underlag og føre. Min erfaring er at de større kjedene ikke kan nok og har ikke bra nok oppfølging som mindre sykkelfirmaer. I elsykkelbransjen så er det ikke de merkene som vi kjenner til fra tidligere som ruler, men helt andre merker. Det er viktig og prøvesykle syklene. Man kan godt legge litt penger i en slik sykkel da man garantert blir å bruke den mye mer enn man først hadde tenkt og trodde. Jeg har nærmest parkert bilen og sykler ca 4000-4500 km i året.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #5 Skrevet 9. august 2018 EL sykkel er genialt! 😁 Anonymkode: f2f5b...b60
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #6 Skrevet 9. august 2018 3 timer siden, geitemarken skrev: Jeg begynte med en bysykkel og har endt opp med en offroad med demping som er bygget opp i mer sittende stilling. Dette pga underlag og føre. Min erfaring er at de større kjedene ikke kan nok og har ikke bra nok oppfølging som mindre sykkelfirmaer. I elsykkelbransjen så er det ikke de merkene som vi kjenner til fra tidligere som ruler, men helt andre merker. Det er viktig og prøvesykle syklene. Man kan godt legge litt penger i en slik sykkel da man garantert blir å bruke den mye mer enn man først hadde tenkt og trodde. Jeg har nærmest parkert bilen og sykler ca 4000-4500 km i året. Hvilket sykkemerke endte du opp med? Anonymkode: 0751e...e24
geitemarken Skrevet 9. august 2018 #7 Skrevet 9. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvilket sykkemerke endte du opp med? Anonymkode: 0751e...e24 https://m.bikester.no/cube-reaction-hybrid-pro-400-el-mtb-ht-svart-691911.html?gclid=Cj0KCQjwzK_bBRDDARIsAFQF7zNbge3eqyg5SF9g8fqSackench5m2pSUNoW9USatBV5iwuwAbDO77MaAusWEALw_wcB&_cid=21_1_-1_9_175_691911_178851183025_pla&ef_id=WMHnUQAAAR19A7Gz:20180809192407:s Men viktig at du prøvesykler og ser at sykkelen passer deg og dine behov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå