Anonym bruker Skrevet 8. august 2018 #1 Skrevet 8. august 2018 Jeg vil si at det er Karma som beit henne i ræva! hun gjor narr av en overvektig blogger, og sa at overvektige mennesker ikke er noe fint å se på. men nå når hun selv er blitt sykelig overvektig, er det sexy med overvekt ! Utdanna pt i tillegg🤣håper den bloggeren hun mobbet, sitter hjemme å koser seg nå 💓 Anonymkode: ea1dd...23a
Anonym bruker Skrevet 8. august 2018 #2 Skrevet 8. august 2018 Så flott for Helene at hun får hjelp ❤️ Ønsker henne lykke til og håper alt går bra! Ingen skam å innrømme at man trenger hjelp. Hun er ennå ung og vil nok få et bedre liv nå. Anonymkode: 3bec3...a43
Anonym bruker Skrevet 8. august 2018 #3 Skrevet 8. august 2018 Personlig trener som tar slankeoperasjon? Hmm, det kan ikke være godt for business👌🏻😜 Anonymkode: aa9b3...b74
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #4 Skrevet 9. august 2018 Sa hun virkelig det? Det visste jeg ikke... Fulgt henne en god stund. Karma🙈 Anonymkode: fe26c...641
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #5 Skrevet 9. august 2018 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg vil si at det er Karma som beit henne i ræva! hun gjor narr av en overvektig blogger, og sa at overvektige mennesker ikke er noe fint å se på. men nå når hun selv er blitt sykelig overvektig, er det sexy med overvekt ! Utdanna pt i tillegg🤣håper den bloggeren hun mobbet, sitter hjemme å koser seg nå 💓 Anonymkode: ea1dd...23a Jeg har fulgt henne siden hun begynte å blogge, og så også hennes vektnedgang og nå vektøkning. Jeg har aldri sett påstanden du kommer med, så kan du lenke til den? Anonymkode: 893ca...0b0
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #6 Skrevet 9. august 2018 Vel det støtter jo at trening ikke er det som primært fører til vektnedgang. Anonymkode: c7118...a18
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #7 Skrevet 9. august 2018 Siste eg las, var at ho har fått avslag på å få dekka å fjerne laus hud.. Og der står det at og at ho ikkje har tatt noke slankeoperasjon, og har heller ingen planer om å gjer det. Men at ho kanskje skulle gjort det kun fordi at slankeopererte får det dekka, at ho har slitt for vektnedgangen sin, men slankeopererte ikkje har gjort det på samme måte som en person som greie det sjøl. Ho presiserte også at slankeoperasjon ikkje va en lett måte å gå ned i vekt på Så virka som om at ho e forbanna for at ho blir forskjellsbehandla i forhold til en slankeoperert en. Og det skjønner eg godt!!!! Anonymkode: 0da30...d84
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #8 Skrevet 9. august 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Siste eg las, var at ho har fått avslag på å få dekka å fjerne laus hud.. Og der står det at og at ho ikkje har tatt noke slankeoperasjon, og har heller ingen planer om å gjer det. Men at ho kanskje skulle gjort det kun fordi at slankeopererte får det dekka, at ho har slitt for vektnedgangen sin, men slankeopererte ikkje har gjort det på samme måte som en person som greie det sjøl. Ho presiserte også at slankeoperasjon ikkje va en lett måte å gå ned i vekt på Så virka som om at ho e forbanna for at ho blir forskjellsbehandla i forhold til en slankeoperert en. Og det skjønner eg godt!!!! Anonymkode: 0da30...d84 Eg trur eg las på en gammal blogg ho har 😂 Så det som eg har skrive her, vil vere noke ho har skrive for lenge sida 😛 Unnskyld Anonymkode: 0da30...d84
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #9 Skrevet 9. august 2018 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vel det støtter jo at trening ikke er det som primært fører til vektnedgang. Anonymkode: c7118...a18 Det er jo en grunn til at det statistisk sett bare er 5% som klarer holde kiloene av etter vektnedgang, resten går opp igjen.... Anonymkode: e228b...d79
Anonym bruker Skrevet 10. august 2018 #10 Skrevet 10. august 2018 Men hvorfor skal hun fjerne løs hud? Hun er jo for stor for det? Må man ikke ha gått ned så og så mye for å få fjernet hud? Jeg har også fulgt henne litt. Syntes dama virket veldig reflektert. Men reagerte også på det der med slankeoperasjonen. Det var liksom litt sånn "du er fin akkurat sånn som du er" mentalitet hele veien, til dette med operasjon. Litt selvmotsigende synes jeg.... Anonymkode: fa14f...900
Anonym bruker Skrevet 10. august 2018 #11 Skrevet 10. august 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Men hvorfor skal hun fjerne løs hud? Hun er jo for stor for det? Må man ikke ha gått ned så og så mye for å få fjernet hud? Jeg har også fulgt henne litt. Syntes dama virket veldig reflektert. Men reagerte også på det der med slankeoperasjonen. Det var liksom litt sånn "du er fin akkurat sånn som du er" mentalitet hele veien, til dette med operasjon. Litt selvmotsigende synes jeg.... Anonymkode: fa14f...900 eg hadde lest på en gammel blogg av ho, usikker på årstallet, men det var da ho hadde gått ned masse i vekt, før ho gjekk opp igjen 😛 Men fulgte ho litt på insta for lenge siden, og da forsto eg og at ho var fornøgd med seg sjøl uansett str osv.. Eg slutta å følge ho, for det var så mykje slik mentalitet, og d klarte ikkje å endre meg og mitt syn på at å vere stor var bra nok osv. Så eg tok slankeoperasjon, og trivs godt med d Eg tippa på at ho skreiv slik for å prøve å endre sitt eget syn på d å vere stor, og kanskje ho har greid å endre andre sitt syn på det. Håper ho greier å holde vekta nede om ho bestemmer seg for å ta slankeoperasjon no. E berre første året som e ei "gratis" reise med vektnedgang. Men ho ligger godt an mtp at ho trener en del.. Så får sjå om ho greier å endre kostholdet sitt.. (veit ikkje ka kosthold ho har no, men d kan ikkje vere d beste) Eg skal heie på ho 💪 Anonymkode: 0da30...d84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå