Gå til innhold

Graviditet og slanking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man slanke seg når man er 20 kg overvektig og oppdager at man er gravid ?

Anonymkode: e3e5e...e19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men man kan la være å legge på seg noe særlig i svangerskapet sånn at man veier mindre når babyen er født enn man gjorde før man ble gravid.

Du må passe på å få i deg sunn og næringsrik mat i riktige mengder og droppe alt søtt og all småspising.

Anonymkode: 72d03...3c2

Skrevet

Du kan gå ned i vekt, men det er kun etter å ha rådført deg med lege. Med 20kg ekstra tyder det på at du får i deg mer kalorierer og usunn mat enn hva kroppen din trenger. Om du får i deg det du og babyen trenger kan det bety at du går ned vekt eller hvertfall ikke legger på deg noe mens du går gravid. For at dette skal skje må du snakke med din lege, om ikke gamler du med babyens liv. 

Anonymkode: 9a580...1f0

Skrevet
På 8.8.2018 den 19.03, Anonym bruker skrev:

Nei, men man kan la være å legge på seg noe særlig i svangerskapet sånn at man veier mindre når babyen er født enn man gjorde før man ble gravid.

Du må passe på å få i deg sunn og næringsrik mat i riktige mengder og droppe alt søtt og all småspising.

Anonymkode: 72d03...3c2

Jeg er allerede på en kur og har gått ned 10 kilo det siste halvåret. Ringte fastlege i dag og fått beskjed om at jeg kan fortsette på dette kostholdet, men øke litt på med noen ekstra kalorier. Følger G.Roede sin plan, pluss pulvershake, da jeg har problemer med å få i meg frokost pga kvalme. 

Anonymkode: e3e5e...e19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...