Gå til innhold

Endelig klart for IVF...MEN....hjelp


Hundedama

Anbefalte innlegg

Ferdig med sprøyter, nesespray og vært hormonell til tusen. Kjørt flere mil frem og tilbake til klinikk, med og uten samboer..vi var klare for egguttak på fredag men etter en liten økt hvor han har tømt seg i dag så kom det blodblandet sperm... og så sier han at det var sånn for halvannen uke siden også... ikke har han sagt fra til meg og ikke har han kontaktet lege. Han sa at det var fordi han hadde lest på internett at man ikke skulle gå til lege før det hadde skjedd flere ganger...Men herregud da. Når man skal gjennom ivf så bør man tenke litt.... hvis han måtte ha antibiotika så hadde han vært ferdig nå... kjenner at drømmene mine blir knust i rask fart her...noen som har opplevd samme?? Og hvordan gikk det evt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De kan nok uansett hente ut brukbare sædceller, men ta kontakt med klinikken asap. Jeg fikk kjeft for å ikke ha tatt kontakt for noe annet, de sa det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite!

 

Lykke til! Vi gikk igjennom IVF i mai, og idag fikk jeg høre hjertelyden på knøttet for første gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk EndeligBebis! :) ingen skade skjedd, du hadde rett. Var akkurat det svaret jeg fikk ❤ Lykke til med magen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...