Anonym bruker Skrevet 8. august 2018 #1 Skrevet 8. august 2018 Skjer aldri hjemme. De tørker ikke godt nok i bhg.. Er det noe jeg bør si ifra om? Anonymkode: 3c8c1...a69
Anonym bruker Skrevet 8. august 2018 #2 Skrevet 8. august 2018 Hvor gammel er barnet? Sier barnet i fra at det har bæsjet? Kanskje h*n går på do uten å si i fra fordi h*n vil klare seg selv? Hadde startet med å gi barnet beskjed om å be om hjelp etter bæsj. Barnehagen kan ikke holde styr på alt som skjer og hvem som gjør hva i do altså. Anonymkode: e724f...1d3
Anonym bruker Skrevet 8. august 2018 #3 Skrevet 8. august 2018 Regner med han tørker seg selv i barnehagen? Mange barn sier ikke ifra til de voksne i barnehagen, de bare klarer seg selv etter beste evne. Anonymkode: 3528c...ce1
Anonym bruker Skrevet 8. august 2018 #4 Skrevet 8. august 2018 Hva er greien med å fraskrive seg alt ansvar og alltid legge skyld på bhg/skole etc? Anonymkode: e6936...598
Anonym bruker Skrevet 8. august 2018 #5 Skrevet 8. august 2018 Skjer det en gang i blant eller i en periode akkurat når de lærer å tørke seg selv så ville jeg ikke sagt noe. Skjer det ofte, er store "bremsespor" eller barnet blir sår så hadde jeg sagt i fra på en hyggelig måte som f.eks "Fint om dere passer på at Petter får tørket seg ordentlig når han har vært på do, han trenger nok fortsatt litt hjelp". Anonymkode: 7fdb5...dd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå