Anonym bruker Skrevet 7. august 2018 #1 Skrevet 7. august 2018 Tok keisersnitt for 2 uker siden. Og det er fremdeles så vondt i såret/magen rundt såret. Å hoste er helt grusomt! Formen er i tillegg ganske kjip; uvell, til tider svimmel, kortpustet og sliten. Når følte dere at kroppen var helt tilbake til normalen etter KS? Var dere hoven over såret lenge? Foreløpig har jeg det som ser ut som en «pølse» over såret, og håååååper dette bare er en hevelse som vil forsvinne 😫🤞🏻 Når kan jeg regne med å føle meg normal igjen? 😳 Anonymkode: d1179...bce
Anonym bruker Skrevet 8. august 2018 #2 Skrevet 8. august 2018 Any day now håper jeg. 🤞 1 år siden. 😊 KS er INGEN lett utvei eller dans på roser😊 Anonymkode: 12f58...838
Anonym bruker Skrevet 8. august 2018 #3 Skrevet 8. august 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Any day now håper jeg. 🤞 1 år siden. 😊 KS er INGEN lett utvei eller dans på roser😊 Anonymkode: 12f58...838 1 år ja 😳 Nei hadde aldri valgt KS frivillig. Vaginal fødsel var en drøm i forhold! 😖 Anonymkode: d1179...bce
Anonym bruker Skrevet 8. august 2018 #4 Skrevet 8. august 2018 Jeg ble raskt normal igjen. 2 uker etter hadde jeg iallfall null smerter. Hadde kun litt nummenhet i huden rundt en stund, men nå er det også helt borte. Sikker på at du ikke har fått infeksjon? Anonymkode: 7cfe5...2a0
Anonym bruker Skrevet 8. august 2018 #5 Skrevet 8. august 2018 Jeg kom meg også ganske fort etter ks Anonymkode: b811b...c30
Ziva Skrevet 8. august 2018 #6 Skrevet 8. august 2018 Ingen smerter etter noen dager faktisk og var helt fin etter 2 uker. Snittet grodde fint og fort, men tror nok jeg har vært veldig heldig.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2018 #7 Skrevet 8. august 2018 Jeg dro hjem fra sykehuset på dag 2 og trillet tur med vogna på dag 3. Uforskamma sprek etter alle mine 3 ks. Så jeg har vært heldig Anonymkode: d288c...a56
Anonym bruker Skrevet 8. august 2018 #8 Skrevet 8. august 2018 Jeg hadde aldri store smerter, ble veldig positivt overrasket over at jeg både kunne le, hoste, amme både sittende og liggende osv med en gang. Jeg prøvde å rydde ut av oppvaskmaskin den dagen jeg kom hjem fra sykehuset, men det var nok litt tidlig for da fikk jeg såpass vondt at jeg måtte ta en smertestillende. Mitt sår væsket i nesten 5 uker, det lukket seg ikke skikkelig før det var gått ganske lang tid så jeg var på sykehuset for å sjekke om det var innfeksjon, men fikk beskjed om at det vare var vanlig sårvæske og det var like greit det kom ut fremfor å bli inni der. Men jeg hadde ikke store smerter eller ubehag to uker etter snittet altså, så du har nok vært veldig uheldig. Anonymkode: 44c54...8cc
Anonym bruker Skrevet 8. august 2018 #9 Skrevet 8. august 2018 Pølse over arret har jeg forresten nå flere år etter snittet, så den er nok kommet for å bli..... Tre vaginale fødsler først, også snitt med fjerde, har nok satt sine spor. Istedenfor at hele magen er litt slapp har det slappe lagt seg som en pølse over arret. Men heldigvis finnes det mye fint i hold in, om jeg skulle ha en litt stram kjole eller noe mener jeg Anonymkode: 44c54...8cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå