Anonym bruker Skrevet 7. august 2018 #1 Skrevet 7. august 2018 Hei! Jeg fikk påvist uvi hos legen min og gikk på Selexcid som jeg var ferdig med forrige mandag. Var på legevakta på fredag fordi jeg ikke følte at jeg hadde blitt helt bra. Tok en urinprøve som var negativ, og ble derfor sendt hjem. Har fremdeles symptomer... Det verste er egentlig at det svir i underlivet og ikke bare når jeg tisser. Går oftere på do en normalt, og gruer meg når ferien er over om ei knapp uke grunnet dogåinga. Har ikke feber, men ligger på nesten 38. Synes det var så flaut hos legen, men bør jeg vurdere å gå til fastlegen? Eller er det vanlig at det tar litt tid før man blir skikkelig bra igjen? Håper det finnes noen eksperter der ute. 😘😉 Anonymkode: 187c4...0bb
Anonym bruker Skrevet 7. august 2018 #2 Skrevet 7. august 2018 Du må gå igjen til legen kanskje du trenger annen antibiotika. jeg har også opplevd å måtte gå på flere kurer etter hverandre Anonymkode: f7415...9b9
Anonym bruker Skrevet 7. august 2018 #3 Skrevet 7. august 2018 Eller kan du har fått sopp? Anonymkode: f7415...9b9
Anonym bruker Skrevet 7. august 2018 #4 Skrevet 7. august 2018 Gå tilbake til fastlege, urinprøven din må sendes til dyrkning. Det kan være mer en uvi Anonymkode: 11118...df7
Anonym bruker Skrevet 7. august 2018 #5 Skrevet 7. august 2018 Gå tilbake til fastlege. Kan også anbefale selvtest for uvi som fås på apoteket Anonymkode: b5018...368
Anonym bruker Skrevet 8. august 2018 #6 Skrevet 8. august 2018 Ny legetime! Kan godt hende du må ha annen type antibiotika eller annen oppfølging. Anonymkode: a763e...054
Anonym bruker Skrevet 8. august 2018 #7 Skrevet 8. august 2018 Takk for svar alle sammen. Må virkelig vurdere lege igjen, bare føles så flaut siden testene jeg tok på legevakta var gode. 😅 Takk for tipset om uvi- test på apoteket. Det er jo genialt. Ante ikke at det fantes! Jeg lurer også på om det kan være sopp, slik som en over her foreslo. Men det klør overhodet ikke, kun svir.... Nei, skal nok ta meg en tur til legen i morgen. Kanskje jeg drar til apoteket og kjøper test i dag. Tusen takk for alle tips. 😘 Hilsen Hi. Anonymkode: 187c4...0bb
Anonym bruker Skrevet 8. august 2018 #8 Skrevet 8. august 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar alle sammen. Må virkelig vurdere lege igjen, bare føles så flaut siden testene jeg tok på legevakta var gode. 😅 Takk for tipset om uvi- test på apoteket. Det er jo genialt. Ante ikke at det fantes! Jeg lurer også på om det kan være sopp, slik som en over her foreslo. Men det klør overhodet ikke, kun svir.... Nei, skal nok ta meg en tur til legen i morgen. Kanskje jeg drar til apoteket og kjøper test i dag. Tusen takk for alle tips. 😘 Hilsen Hi. Anonymkode: 187c4...0bb Sikker på at du ikke har pådratt deg noe annet da? Anonymkode: e15bf...5b3
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #9 Skrevet 9. august 2018 Nei, jeg er jo ikke det. I går kveld ble jeg så desperat at jeg ringte KRY, som er en videosamtale med en lege. Fikk utskrevet bredspektret antibiotika. Synes det er litt rart. Har begynt på den og skulle oppsøke lege i morgen hvis jeg ikke kjente tegn til bedring. Tok i tillegg en slik urinveisinfeksjonstest jeg kjøpte på nettet. Den var positiv for leukacytter (MON tro om jeg skriver det riktig.) Kjenner meg ikke bedre i stor grad, så mulig jeg tar en tur til legen i morgen. Takk for all hjelp. Hilsen Hi. Anonymkode: 187c4...0bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå