Gå til innhold

Tanker og innspill om dette huset? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott innvendig. Kjøkkenet er ikke min stil i det hele tatt, men huset har mange fine elementer.

Det som trekker ned for meg er den totale mangel på le eller skygge rundt huset. Ingen trær eller knauser eller annet som kan bryte vinn eller skygge for sola. Med årets sommer i tankene vil jeg tro det har vært så ulidelig rundt huset at man kun har kunnet være ute tidlig morgen og sen kveld.  Huset ligger utsatt til og er nesten omgitt av asfalt. 

Anonymkode: 4e85d...fba

Skrevet

Huset var ikke helt min stil, men med malekost osv kan man endre mye av det.

Det som gjør det til et nei-prosjekt for min del er først og fremst at det ligger på en øy, med to tenåringer ser jeg helt klart at det ikke hadde vært optimalt. Så er det den lille tomta, med folk på alle sider, ingen le for vinden, veien tett på osv. Greit at det er stille, men det er folk på alle kanter likevel. 

Anonymkode: 4c6a4...114

Skrevet

Nydelig beliggenhet og gjennomført stil. Ville sikkert gjort endringer (jeg liker en enklere «look» innvendig), men huset er innbydende og flott. Fantastisk kyst å sitte og se utover. 

Anonymkode: c9d8a...9aa

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Flott innvendig. Kjøkkenet er ikke min stil i det hele tatt, men huset har mange fine elementer.

Det som trekker ned for meg er den totale mangel på le eller skygge rundt huset. Ingen trær eller knauser eller annet som kan bryte vinn eller skygge for sola. Med årets sommer i tankene vil jeg tro det har vært så ulidelig rundt huset at man kun har kunnet være ute tidlig morgen og sen kveld.  Huset ligger utsatt til og er nesten omgitt av asfalt. 

Anonymkode: 4e85d...fba

Men dette huset ligger på Vassøy rett utenfor Stavanger og her er vi ikke akkurat bortskjemt med sommervarme....hele sommeren blåser stort sett vekk. For å sette det litt på spissen er det vel her nesten bare 1 årstid - høst 😉 selv om årets sommer riktignok har vært flott også her 😊 Når det er sagt, stort og flott hus dersom man ønsker å være avhengig av ferge eller egen båt for å komme til byen.

Anonymkode: eab12...22e

Skrevet

Spørsmål: 

Skjermer huset/-ene foran for havutsikten?

Er du sikker på at du vil bo på en  liten tomt? Med gjenboere på alle kanter?

Parkering? Ingen garasje, selv om sålen er støpt. Noen hundretusener i tillegg. 

Vil du bo i et hus uten livsløpsstandard? 

Ellers: Pent hus, men jeg ville ikke hatt det. 

Anonymkode: 242e0...523

Skrevet

Alt for liten tomt, så da spiller det ingen rolle hvor fint huset egentlig var inni.

Anonymkode: 02f5b...f15

Skrevet

Hus som sperrer for (mye) av utsikten og ingen garasje trekker mye ned. Gjenboere slik at du vil føle at du er på utstilling hele tiden. Huset i seg selv var greit, men det er kun en dusj/badekar. Du kan sikkert sette opp et dusjkabinett på vaskerommet, men har du familie bør du definitivt tenke på mangelen på bad selv om det er to toaletter. Kjøkkenet trenger et malingsstrøk.  Hadde nok vurdert et annet hus grunnet alle gjenboerene og irritasjonen over manglende utsikt.

Anonymkode: 8f17e...3d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...