Anonym bruker Skrevet 7. august 2018 #1 Skrevet 7. august 2018 ...og har fått kontakt med noen menn jeg skal date framover, for å se om det er noen kjemi. Chatter i vei med flere. Men så er det altså noe litt pikant her. Han ene, som jeg er mest interessert i, har spesielle lyster. Det sammenfaller med hva jeg har lyst til å prøve. Har drømt om bondage i mange år, og bare fått prøve det i begrenset grad. Fyren det er snakk om, har kommet med detaljerte beskrivelser av hva han ser for seg, og jeg er kjempekeen på å prøve alt sammen. Han har huset fullt av egnet utstyr, og jeg lar meg pirre av tanken. Men jeg har en liten frykt i meg likevel. Selv om han virker rolig og veldig gjennomtenkt, og han er respektfull og voksen, alt det der, så klarer jeg ikke kvitte meg med en tanke om at de som ønsker å utøve dette, kan få muligheten til misbruk servert på et sølvfat. Jeg vil lenkes fast med både armer og bein, men det betyr jo at jeg ikke kan stikke av hvis det ikke er OK lenger... Anonymkode: 6b4e9...a3c
Anonym bruker Skrevet 1. september 2018 #2 Skrevet 1. september 2018 On 8/7/2018 at 5:19 PM, Anonym bruker said: ...og har fått kontakt med noen menn jeg skal date framover, for å se om det er noen kjemi. Chatter i vei med flere. Men så er det altså noe litt pikant her. Han ene, som jeg er mest interessert i, har spesielle lyster. Det sammenfaller med hva jeg har lyst til å prøve. Har drømt om bondage i mange år, og bare fått prøve det i begrenset grad. Fyren det er snakk om, har kommet med detaljerte beskrivelser av hva han ser for seg, og jeg er kjempekeen på å prøve alt sammen. Han har huset fullt av egnet utstyr, og jeg lar meg pirre av tanken. Men jeg har en liten frykt i meg likevel. Selv om han virker rolig og veldig gjennomtenkt, og han er respektfull og voksen, alt det der, så klarer jeg ikke kvitte meg med en tanke om at de som ønsker å utøve dette, kan få muligheten til misbruk servert på et sølvfat. Jeg vil lenkes fast med både armer og bein, men det betyr jo at jeg ikke kan stikke av hvis det ikke er OK lenger... Anonymkode: 6b4e9...a3c Høres risikabelt ut. Anonymkode: 922ca...9ea
oslofrk Skrevet 1. september 2018 #3 Skrevet 1. september 2018 Møt fyren på offentlig sted og lytt til magefølelsen din! Du må jo ikke løpe rett hjem til ham og la deg binde fast 😉
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #4 Skrevet 5. januar 2019 On 8/7/2018 at 5:19 PM, Anonym bruker said: ...og har fått kontakt med noen menn jeg skal date framover, for å se om det er noen kjemi. Chatter i vei med flere. Men så er det altså noe litt pikant her. Han ene, som jeg er mest interessert i, har spesielle lyster. Det sammenfaller med hva jeg har lyst til å prøve. Har drømt om bondage i mange år, og bare fått prøve det i begrenset grad. Fyren det er snakk om, har kommet med detaljerte beskrivelser av hva han ser for seg, og jeg er kjempekeen på å prøve alt sammen. Han har huset fullt av egnet utstyr, og jeg lar meg pirre av tanken. Men jeg har en liten frykt i meg likevel. Selv om han virker rolig og veldig gjennomtenkt, og han er respektfull og voksen, alt det der, så klarer jeg ikke kvitte meg med en tanke om at de som ønsker å utøve dette, kan få muligheten til misbruk servert på et sølvfat. Jeg vil lenkes fast med både armer og bein, men det betyr jo at jeg ikke kan stikke av hvis det ikke er OK lenger... Anonymkode: 6b4e9...a3c Det er skummelt . Han kan stenge deg inne i kjelleren forever. Anonymkode: 5dc7b...0cc
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #5 Skrevet 6. januar 2019 Må jo treffe han først da. Har han flere damer i huset sitt som han bruker det utstyret på? Anonymkode: c2ffe...32c
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2019 #6 Skrevet 6. januar 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Må jo treffe han først da. Har han flere damer i huset sitt som han bruker det utstyret på? Anonymkode: c2ffe...32c Han har et utall sexpartnere, tror jeg. Jeg valgte å ikke treffe ham - selv om det pirrer meg å teste bondage osv, så er jeg på jakt etter en kjæreste. Ikke en fyr å eksperimentere med. Han det var snakk om er mange år eldre enn meg og bor et annet sted. Han er ikke kjærestemateriale. (Dater en annen en nå, har innrømt at jeg vil holdes fast... han ble ikke sjokkert, og har lovet å prøve.) Anonymkode: 6b4e9...a3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå