Gå til innhold

Der som har 50/50-fordeling med skolebarn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når en av foreldrene bor i en annen kommune 30 min fra skolen, fungerer det da? Anbefales det? Hvordan blir det med skoleskyss når det ikke går buss til den andre forelderen før tre timer etterpå? Hva med fritidsaktiviteter barna er med på? Venner? 

Det er slutt mellom meg og far, han krever at han skal ha 50/50. Han har funnet et hus i en annen kommune så jeg vil ikke det. Ungene vil ikke flytte fra skole og venner. De er 9 år og oppover. 

Anonymkode: 05836...9e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

funker veldig fint her,men her er vi veldig gode venner, barna er 9,12 og 16

Anonymkode: fe279...1bc

Skrevet

Det kan fungere om den forelderen som bor litt utenfor er villig til å kjøre, kjøre og kjøre...

Har en datter på 9 år med en klassevenninne som bor sånn, hun ser ingen den uken hun er hos mammaen. Da blir hun hentet på skolen og er borte til neste dag. Den uken hun er hos pappaen rett ved skolen her leker hun med klassevenninner etter skolen.

Har en sønn som er litt eldre, og kameraten hans bor også sånn. Der er det pappaen som bor utenfor og han kjører veldig mye, henter, leverer og ordner. Sønnen min blir også kjørt hjem osv når han er der. Men denne gutten kan finne på å være hos oss hele helga osv fordi han ikke vil "helt til pappa", og det jo er her ting skjer, så han er nok mye borte, mye hos venner osv i pappauka.

Anonymkode: e161d...a70

Skrevet

Så det kan fungere hvis han kjører de veldig mye..? Men hva med barna, er ikke det utrolig stressende for de med all den reisinga? Det at de må vente i flere timer på å komme seg hjem til far..? Han er på jobb og kan ikke hente de klokka 1... 

Jeg er redd dette blir altfor mye styr... 😕 

Anonymkode: 05836...9e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...