Anonym bruker Skrevet 6. august 2018 #1 Skrevet 6. august 2018 Eller nøyer de seg med salongbord? Anonymkode: 148e4...b14
Anonym bruker Skrevet 6. august 2018 #2 Skrevet 6. august 2018 Hehe, ungkarer? Er vel ikke akkurat en homogen gruppe.. Spisebord er nok vanlig når man har plass til det Anonymkode: a24ba...189
Anonym bruker Skrevet 6. august 2018 #3 Skrevet 6. august 2018 Nå er det jo ikke sånn at alle ungkarer er like, akkurat som alle andre ikke er det. Jeg har ikke spisestuebord, lever fint uten det, enda jeg ikke er ungkar Anonymkode: 614c6...a83
Anonym bruker Skrevet 7. august 2018 #4 Skrevet 7. august 2018 Nevøen min har. Han bruker det vel stort sett som underlag for sine konstruksjonsprosjekter. Min onkel har. Han bruker det når han innbyr familie og venner på måltider. Og det er ofte. Jeg har ikke. Vi spiser ved kjøkkenbordet. De få gangene vi trenger et spisebord i stuen må vi rydde unna møbler og flytte kjøkkenbordet inn og sette ekstra plater i det. Det går det og. Anonymkode: e7ccd...de7
Anonym bruker Skrevet 7. august 2018 #5 Skrevet 7. august 2018 Min elsker har. Han bruker det til å knulle meg på. Tror ikke han spiser ved det akkurat. Anonymkode: 242e8...baa
Anonym bruker Skrevet 7. august 2018 #6 Skrevet 7. august 2018 Altså, jeg har no passert 30, og har ett, men det brukes kanskje 1-2 ganger i året for å spise middag på, ellers blir det brukt til å spille brettspill på, pusle puslespill på o.l. Anonymkode: 391b9...ab4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå