Gå til innhold

Er det noen som har Airfryer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du fornøyd og bruker du den mye? Hva bruker du den mest til?

har lyst å kjøpe meg en sånn men greit å høre om den er så fantastisk som det jeg leser.

Anonymkode: 8cfa5...61c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den lager den flotteste pommesen ut av den billigste varianten på butikken. Jeg har en fra Delonghi som har stor kapasitet. Den har også sånn "åre" som rører i maten, så jeg har laget feks risotto også i den med stort hell. Men 90% brukes den til poteter og pommes. 

Skrevet

Lager pommes frites av vanlige poteter. 

Anonymkode: efa78...166

Skrevet
8 timer siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Den lager den flotteste pommesen ut av den billigste varianten på butikken. Jeg har en fra Delonghi som har stor kapasitet. Den har også sånn "åre" som rører i maten, så jeg har laget feks risotto også i den med stort hell. Men 90% brukes den til poteter og pommes. 

Hvor mye koster den du har? 

Anonymkode: 9eaab...8a7

Skrevet
9 timer siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Lukter det, sånn som med frityrkoker?

Anonymkode: de93f...5e1

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Lukter det, sånn som med frityrkoker?

Nei, den lukter lite, oser ikke. 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mye koster den du har? 

Anonymkode: 9eaab...8a7

Ser den ligger på 2-2500. Litt dyrere enn mange, men også større kapasitet. Det er en MultiFry FH1394

Skrevet
10 minutter siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Nei, den lukter lite, oser ikke. 

Lukter som ved vanlig matlaging?

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Lukter som ved vanlig matlaging?

Ja, samme lukten, men mindre lukt. Det lukter mer når man steker poteter eller pommes i komfyren. 

Skrevet
9 minutter siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Ser den ligger på 2-2500. Litt dyrere enn mange, men også større kapasitet. Det er en MultiFry FH1394

Bruker du den ofte? Hva lager du i den?

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Bruker du den ofte? Hva lager du i den?

En til to ganger i uka. Steker mest poteter eller pommes frites i den. Har stekt alt mulig i den, kjøttboller, fiskestykker. Har laget grytretter i den og risotto. Tipper den er fin å koke grøt i ettersom den åra rører om du setter den i. Har ikke testet den til baking eller pizza. Fikk den i julegave og har vært veldig fornøyd. Ville kjøpt ny dersom den gikk i stykker. 

Skrevet
Akkurat nå, Lektor Doppler med tillegg skrev:

En til to ganger i uka. Steker mest poteter eller pommes frites i den. Har stekt alt mulig i den, kjøttboller, fiskestykker. Har laget grytretter i den og risotto. Tipper den er fin å koke grøt i ettersom den åra rører om du setter den i. Har ikke testet den til baking eller pizza. Fikk den i julegave og har vært veldig fornøyd. Ville kjøpt ny dersom den gikk i stykker. 

Følger det med oppskrifter? På norsk?

Skrevet (endret)

Ja det var med et lite hefte, språk er jeg usikker på men tror det var norsk. Og Delonghi har app. Men den tror jeg kanskje var engelsk. Men jeg bruker bare mine vanlige oppskrifter, og så er det med tabeller for ulike produkter og varmeinnstillinger. Denne kan ha bare undervarme, bare overvarme og begge deler. Og varmen kan justeres i 4 nivåer. Nivå 3 er så varmt at da svir man løk.. det var en dårlig start på en gryterett :) Den er også lett å rengjøre. Bollen maten lages i er lett å vaske. 

Endret av Lektor Doppler med tillegg
Skrevet
1 minutt siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Ja det var med et lite hefte, språk er jeg usikker på men tror det var norsk. Og Delonghi har app. Men den tror jeg kanskje var engelsk. Men jeg bruker bare mine vanlige oppskrifter, og så er det med tabeller for ulike produkter og varmeinnstillinger. Denne kan ha bare undervarme, bare overvarme og begge deler. Og varmen kan justeres i 4 nivåer. Nivå 3 er så varmt at da svir man løk.. det var en dårlig start på en gryterett :) Den er også lett å rengjøre. Bollen maten lages i er lett å vaske. 

Takk for gode svar 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...