Gå til innhold

Min sønn skader seg selv for å få mer oppmerksomhet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Min sønn har skadet seg med vilje hele 3 ganger den siste uka for å få mer oppmerksomhet og unnskyldning til å kunne late seg på sofaen og få meg og hans søsken til å fore han med mat og drikke uten at han klarer å bevege seg

Anonymkode: 320b9...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er sløv, snakk med han så han ikke blir verre. Pass på at han ikke begynner å røyke hasj, som mange med slikt tankesett gjør.

Anonymkode: 2c7ec...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er under 18. Sluttet å selvskade meg selv for et halvt år siden. Å høre dette, er sykt. 

Gjem alle kniver, fyrstikker el. En ting som hadde vært greit er å skaffe hjelp. 

Håper det ordner seg!

Anonymkode: 46ec3...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med skader seg med vilje? Hvilke skader?

Og gjør han dette, så må dere jo spørre dere selv hvorfor? For det er jo da noe han sliter med.

Anonymkode: e4c6a...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for noen svar du får!🙈😂

 

Jeg tenker du lar dette passere, se om det kun er en fase han må igjennom en kort periode. Vedvarer det ville jeg snakket med han om det, evnt søkt hjelp. Tenker også at det kommer jo litt an på hvordan han skader seg og alvorlighetsgrad. Dunker han foten i døra er det jo ikke så farlig, om han kaster seg ned trappa er det jo akutt fare for hans ve og vel.

Anonymkode: 7e478...aee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får han nok oppmerksomhet da? Jeg skadet meg selv i mine yngre dager, mye på grunn av et behov for å bli sett. 

Nå sier du jo veldig lite om hva det her går ut på og situasjonen ellers, men om det er sånn "jeg vrikka foten så nå kan jeg ikke støvsuge" uten å egentlig ha vondt så er jo saken en annen, og da ville jeg gitt han et par krykker og bedt han støvsuge. 

Anonymkode: dd6ea...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...